Новото поколение на Range Rover беше представено само преди дни, като от компанията разкриха силовите агрегати, с които луксозният всъдеход излиза на пазара. Това са бензинови и дизелови агрегати с 48-волтов стартер-генератор. Британците разкриха, че моделът ще получи хибриден (зареждащ се) и изцяло електрически варианти, а сега става ясно, че се разработва и модификация на водород
Подобна система вече се тества на новия Defender. Серията Range Rover L460 е изградена върху новата платформа MLA платформа, която е проектирана за различни видове електрификация. В интервю за Autocar, програмният директор на Land Rover - Ник Милър потвърди, че архитектурата включва и водородна задвижваща система.
За момента се знае много малко за проекта, но топ-мениджърът отбеляза, че водородната версия на луксозния SUV ще бъде в допълнение към модификацията с електрическото задвижване. Прототипът на Range Rover, задвижван с водород, ще бъде представен най-рано през 2024 година
Освен това се твърди, че партньорството между Land Rover и BMW няма да се ограничава само до покупката на двигателя N63 (4,4-литров V8), който се появи на новия Range Rover. Двете компании ще се съсредоточат върху съвместната разработка на нови електрически агрегати. Версията на ток на Range Rover ще се предлага с два електромотора, като съвкупната мощност ще доближи 600 к.с.
Снимка: Land Rover