fallback

Колко бърз е VW Golf VIII 1.5 TSI в реални условия?

Вижте как се справя хечбекът със 150 к.с. на магистрала (ВИДЕО)

Клиповете с автомобили, които развиват максималната си скорост на магистрала в Германия, където на места няма ограничения на скоростта, определено стават все по-популярни напоследък. В случая обаче не става дума за суперкола или спортен модел, а за най-популярния автомобил в Европа – VW Golf, при това в един от стандартните му варианти.

На YouTube-канала TopSpeedGermany беше публикувано видео, в което VW Golf 1.5 TSI, моделна година 2021, се пробва на аутобана, като представянето му със сигурност ще изненада мнозина. Хечбекът се задвижва от 1,5-литров бензинов турбо-мотор със 150 к.с., който предава мощността към предните колела с 6-степенна механична скоростна кутия.

Факт е, че звукът на двигателя не е впечатляващ, но едва ли купувачите на този автомобил търсят точно това. На теория ускорението от 0 до 100 км/ч при тази версия отнема 8,5 секунди, но още по-впечатляващ е начинът, по който автомобилът се включва в трафика на магистралата.

При работещ на около 6500 об/мин мотор автомобилът достига 130 км/ч за броени секунди. По-интересно обаче е да се види, че водачът държи двигателя на четвърта предавка до достигане на 200 км/ч. Най-високата скорост, регистрирана по време на това кратко пътуване е 230 км/ч на пета предавка. Това със сигурност не е много впечатляващо, но не е никак зле за „обикновена“ кола с такъв мотор.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Той голфа не е ракета с тоя базов мотор, ама пък си е съвсем добре сравнен с тойота камри с 218 уж коня системна мощност, дето набира до 100 за 8,5 и вдига само 180 . Значи излиза, че 150 немски коня вървят повече от 218 японски умрели котки .
  • #18
    8 до 13 ( преди 3 години )
    Не ме разбраа - и аз смятам че турбо бензина има същия ресурс като атмосферните. Макар че според мен за живота на един двигател е нормално 1 път да се рециклира/смени турбо
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Голфа е нема толко умрела кола само който си няма и представа от висока скорост и ускорение може да му се радва тоест масата от българите
  • #16
    Да да ( преди 3 години )
    До 15. Че кой двигател не е на максимални обороти при максимална скорост или при максимално ускорение? Ти чуваш ли се какво пишеш?
  • #15
    Alex ( преди 3 години )
    Работата на мотора на максималните 6500 оборота му взима ресурса. Това не е спортна кола и се очаква да изкара поне 200 000 км. Айде спортната на едно 3000-5000 км се отваря мотора и се сменят лагери, сегменти, бутални болтове и каквото още трябва.
  • #14
    До #12 ( преди 3 години )
    Говориш за 1.5 TSI 130 кс. На този със 150 кс и ускорението става за 8,3 сек. Всъщност на Голф 7 моторите са със същите параметри. Hyundai i30 1.5 T - GDI е от 2020та година. Ти на това стар мотор ли му казваш? На всичкото отгоре е и MHEV. Накратко, нещо не си разбрал какво си гледал въобще...
  • #13
    До #8 ( преди 3 години )
    Турбото на бензинов мотор работи с много ниско налягане и е почти вечно. Това не е нещо за което да се говори. Зависи от този зад волана. Достатъчно надеждни са и преминават гаранцията с лекота. Ти колко нови автомобила си карал та знаеш колко изкарват? Да не мислиш че новия внос идва на реални 100к, точно преди да изтече гаранцията? Моя нов автомобил е с 5г гаранция или 200к, което настъпи първо. Мислиш ли че няма да ги направи?
  • #12
    expert ( преди 3 години )
    Същата тази версия на Голф 8 1,5 TSI от AutoMotor und Sport я сравняваха с Hyundai i30 1.5 T - GDI. И двете коли са с еднаква мощност, но голфът сега излиза, а корейката скоро ще я сменят. Познайте, хюндая ускорява по-добре, и спира по-добре от голфа. И тези 8.5 сек до 100 на Голф, се оказаха 9.2 сек. Гледайте предаването, още върви.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре де, не че е толкова сложно, колкото си има ресурс, който обикновено е по-малък от този на двигателя като цяло.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    то пък какво сложно има в едно турбо две перки клапа и уесгейт
fallback
Последни