fallback

Колко бърз е VW Golf VIII 1.5 TSI в реални условия?

Вижте как се справя хечбекът със 150 к.с. на магистрала (ВИДЕО)

Клиповете с автомобили, които развиват максималната си скорост на магистрала в Германия, където на места няма ограничения на скоростта, определено стават все по-популярни напоследък. В случая обаче не става дума за суперкола или спортен модел, а за най-популярния автомобил в Европа – VW Golf, при това в един от стандартните му варианти.

На YouTube-канала TopSpeedGermany беше публикувано видео, в което VW Golf 1.5 TSI, моделна година 2021, се пробва на аутобана, като представянето му със сигурност ще изненада мнозина. Хечбекът се задвижва от 1,5-литров бензинов турбо-мотор със 150 к.с., който предава мощността към предните колела с 6-степенна механична скоростна кутия.

Факт е, че звукът на двигателя не е впечатляващ, но едва ли купувачите на този автомобил търсят точно това. На теория ускорението от 0 до 100 км/ч при тази версия отнема 8,5 секунди, но още по-впечатляващ е начинът, по който автомобилът се включва в трафика на магистралата.

При работещ на около 6500 об/мин мотор автомобилът достига 130 км/ч за броени секунди. По-интересно обаче е да се види, че водачът държи двигателя на четвърта предавка до достигане на 200 км/ч. Най-високата скорост, регистрирана по време на това кратко пътуване е 230 км/ч на пета предавка. Това със сигурност не е много впечатляващо, но не е никак зле за „обикновена“ кола с такъв мотор.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    1.5 tsi 150 k.c. Много пъргав и икономичен двигател, който със сигурност ще има по-дълъг живот от някой конглокентен спортист. Все пак се слага на семейни автомобили с които кой не би возил семейството си с 230 км по нашите магистрали. Но въпреки това е приятно да знаеш, че може да ги вдигне, ако поискаш.
  • #28
    до #27 ( преди 3 години )
    Аз наистина съм сядал в голф и i30, докато ти не си. Лъжеш! Разлика почти няма, освен, че на голфа твърдата пластмаса е много груба и нендодялана. С нокът се драска.
  • #27
    Petroff ( преди 3 години )
    До 25Хибридите и бензиновите коли са толкова различни, че нямам думи.За голфа не знам, но на Сеат хибрида е с 1.4тси, а не 1.5 тазиДано като седнеш в Хюндай и ще разбереш , че не са дори от конглокентите на Сеат и Шкода, който са една идея по-нисък клас от фв
  • #26
    Petroff ( преди 3 години )
    До 12Карал съм доста (10ки хиляди км.) шкода Октавия с този мотор, малко съм карал и Хюндай ( I 30 и 40)Шкодата е много, много по- добър автомобил. Предполагам голфа е същия. А междудругото , тоя мотор със 7 степенното дсг е страхотна комбинация.
  • #25
    до #14 ( преди 3 години )
    Я пак гледай клипа. И голфа и хюндая са меки хибриди с 48 V система. Нямат разлика в мощностите. На килограми корейката е с 20 кг. по-тежка, но пак дърпа на голфа..
  • #24
    Иван ( преди 3 години )
    Не ги разбирам Фолксваген. Искат да изкарат Golf нещо повече от това, което е. А именно, средняшка кола, със средняшко качество. Дори на клипа се видя твърдата пластмаса по вратите.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    ТОВА ГОЛФЧЕ СЛЕД 170 КМ/Ч НИКАК НЕ Е ПЪРГАВО. ЯСНО, че всяка кола в този клас и с подобен мотор е такава, но този клип иска да покаже колко е добър голфа, но по-скоро постигна обратния ефект.
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Голфът на АутоМотор беше 8, и мотора му беше 150 к.с., не 130 Корейката, i30, казаха, че е фейслифт, и е в края на жизнения си цикъл. Ако в предаването лъжат, значи и аз съм излъгал. По-добре си го пусни и го гледай. Още е актуално.
  • #21
    Мразя японски коли ( преди 3 години )
    Относно конските сили , европейските са на колелата. Корейски , японски на двигателя , сещайте се после умрялата тойота колко коня е на колелата ;) макс 200.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Сметките са космос, Камри-то е с 400 кила по-тежко от Гоуфо и е хибрид с e-CVT. Явно се чака някаква магия да се случи.
fallback
Последни