IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW e готово с ново поколение бензинови и дизелови агрегати

Двигателите TwinPower Turbo ще се поставят на моделите на марката от догодина

Повечето производители вече обявиха, че няма да разработват нови бензинови и дизелови двигатели, които не отговаря на влизащия в сила през 2025 година екологичен стандарт Евро 7. Това накара някои автомобилни компании да намалят предложенията си и да заложат на хибридни агрегати, като по този начин рекламират електрификацията сред клиентите си.


BMW двигател


В BMW обаче определено не са готови да се откажат от традиционните двигатели, като според последните информации, в компанията ще продължат да залагат на тях поне до края на десетилетието. А новото поколение бензинови, дизелови и хибридни агрегати на баварците вече е готово и ще бъде пуснато на пазара още догодина.

Всички двигатели двигатели отговарят на екологичния стандарт Европа, като за това помага и използване на "мека" хибридна система. Новите мотори - B47, B48, B57 и B58, получават не само модернизирана изпускателна система, но и "напълно нова система за изгаряне, с каквато не разполага нито един друг производител в момента".

Новият бензинов двигател B48 TwinPower Turbo, например, има нов колектор, който е вграден в главата на блока на цилиндрите и охлажда отделените газове с помощта на системата за течно охлаждане на самия мотор. Инженерите на BMW, който са разработили агрегата, са измислили и как да не допуснат нагряването на други компоненти, като едновременно с това намаляват и разхода на гориво.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Еnzo ( преди 2 години )
    Абе не знам дали са трошливи и скапани, ама ви гледам - видите ли се в пари и веднага цъфвате в БМВ!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До диди ( преди 2 години )
    Гледай като караш с 270, с 10 годишния кош за богати и известни да не убиеш някой друг, освен себе си. И ти гледам, че не си от богатите. На акъл обаче..
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Boji ( преди 2 години )
    Какво им е уникалното на тез двигатели? Интегриран колектор имат отдавна даже 3-цилиндровите фордчета. Загрява по-бързо ,ама като се пукне.....x2
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    До Ханс ( преди 2 години )
    Как няма да мразиш високите скорости, като тоя туч със 150км/ч сигурно харчи 50/100 :D
  • #11
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Хансссс ( преди 2 години )
    Най-лошото е че като седнеш в бмв и започваш да се смяташ за безсмъртен, ограниченията не важат и смяташ че си сам на пътя, аз ги излекувах тия охлюви и сега стоят на страна от мен, купих си RAM 1500 Limited, 2.9 тона, карам си по магистралата със 125 км/ч, по извънградски 85-95 км/ч и всичко е 6, овчарите дето хвърчат с 200 са доста респектирани от размерите ми и стоят на страна, ако някой има желание да се блъсне в мен, да заповяда, макар да имам 400 коня, мразя високите скорости.
  • #10
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Дидо ( преди 2 години )
    Смешни сте и сте бедни. БМВ е тупалка карам 535 ф10, нямам никакви проблеми от 110к км само масла филтри и спирачки, демек консумативи. Като си купил морга на милион км после зле било, бягай на Дачия, всяка жаба да си знае гьола. Обаче идва баира и ши вкараш на 3та, а аз съм 200, мога и 270, а ти си смешка, що ти говоря въобще и аз нз
  • #9
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 години )
    БМВ са едни от най трошливите коли плюс това и с кратък живот на ДВГ и трудни за подръжка масларници с агресивен уж външен вид придобиващ все повече китайски черти вместо европейска визия бих казал грозни особено новите модели
  • #8
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Винаги съм харесвал БМВ като марка, но от моя гледна точка те страшно много се отдалечиха от корените си - леките платформи, бързооборотните двигатели, супрер директното управление и т.н. Все още си държа едно е46 330ci с М пакет и някой друг жокер от Eaton под капака. Но то се кара само за удоволствие. За ежедневна кола вече не ползвам БМВ поради причините изброени в долните коментари.
  • #7
    17 rate up comment 6 rate down comment
    хахахха ( преди 2 години )
    Супер са го измислили. Като се спука колектора и отиваш на смяна а глава + гарнитури, шлайфане и т.н. Супер ще е след 10 години като дойдат грохнали
  • #6
    13 rate up comment 34 rate down comment
    Ако купуваха от Рено ( преди 2 години )
    Нямаше да са толкова зле. Бе Ен Вето е на дъното отдавна. Скъпи трошливи ***. Някои бройки даже 50 км не могат да навъртят и двигателят си отива. И то така се чупи, че излиза по-изгодно да се смени вместо да се ремонтира. И това не са един или два случая. БМВ е ***....