IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW ще залага все повече на голямата решетка

Тя ще се поставя само на определени модели, потвърди вицепрезидент на компанията

Двойната бъбрековидна решетка е тема, която няма как да бъде пропусната, когато става дума за нови модели на BMW. Нейните размери предизвикаха много спорове, а сега става ясно, че компанията ще продължи да залага на нея и за бъдеще.


BMW


В интервю за BMW Blog вицепрезидентът по дизайна Адриан ван Хойдонк разкри, че решетката ще се предлага на нови нови модели на марката, но не на всички. Според дизайнера, това ще зависи от "характера" на автомобила. Съответно, в гамата на баварската марка ще се редуват вертикални или хоризонтални решетки.

Ван Хойдонк подчерта, че новите автомобили на BMW ще трябва да имат разпознаваем и уникален вид за всеки модел. Компанията вече работи над автомобилите, които ще се появяват след 2025 година, като проектирането им става все по-сложно. При електрическия iX, например, разработката е отнела цели 6 години.

В момента двойната бъбрековидна решетка с размер "XXL" се поставя на M3, M4, i4 и iX. При модели като X3, X5, X6, X7 и новата 2-Series Active Tourer решетката също е по-голяма от преди, но при други бъдещи автомобили на марката тя ще бъде в класически стил. Сред тях, например, са фейслифтът на BMW 3-Series и новото 5-Series.

Снимка: BMW

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Текс ( преди 3 месеца )
    Супер си е решетката. Все пак е решетка. Само дйте да карам. Вие стойте в тъпите джапанки.
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    БенВе ( преди 3 месеца )
    важното е да сме инати! все някой ще се излъже...
  • #6
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    признайте си автомобилите на бмв са кисели не са грозни
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Красота без граници ( преди 3 месеца )
    На тези, които харесват тези решетки мога да предложа да затворят очи и да опитат да си представят колана на панталона/дънките им да бъде не 3-4 см както е сега, а да стане 10-15 см. Ако ви харесва едното, ще харесате и другото. Същото е!
  • #4
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Методика ( преди 3 месеца )
    Методиката по която тази дизайнът на тази решетка е оценен е много проста-един поглед е достатъчен съзнанието на човек да заключи, че това което виждат очите му е не просто отвратително, но даже и уродливо.Не е нужна друга методика. И никакви внушения не могат да променят впечатленията ни - ние имаме сетива, и те служат затова - да осъзнаем какво точно е това, с което животът ни среща.
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    измервач на уродливи ( преди 3 месеца )
    По каква методика се "мерят фактите", което води до много по-голям брой отвратителни находки? Живеем в свят, който е доминиран от релативизма до степен, че вече може да се посегне на всичко, чак до Питагоровата теорема и Закона на Ом :)). Понеже пишете много грамотно, ще си позволя едно откровение, но моля не споделяйте с другите, че пак ще настъпи апокалипсис от разпенени спорове и ненужна омраза. Аз имам голям проблем основно с шофьорите на БМВ, а не с техниката и дизайна на автомобилите.
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Субективната естетик ( преди 3 месеца )
    Наистина е субективна естетика, но фактите са си факти:1. Много повече са тези, които намират тези уродливи размери за отвратителни;2. Продажбите на новите модели с това чудо си вървят - от BMW не се оплакват;Изводът, който правя аз, че имиджът на успешната компания дава възможност да наложиш на пазара нещо, което не е особено издържано. Т.е. когато ФИАТ направи нещо ужасно - всички се смеят, но щом е БМВ - няма проблем!
  • #1
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не е подходящо бъркане на места, където властва субективната естетика. Хойдонк не е случаен човек, тъкмо обратното - признат и утвърден е, и не е случайна упоритостта му при игнориране на т.н. критика по повод на големите решетки. Смущаващо е друго: тази медия онзи ден за пореден път си позволи публикуване на негативно конотирана статия, уронваща престижа на БМВ. Почти сигурно ставаше дума за преводен материал, но източникът не беше посочен. Типични черни ПиАр и реклама - необясними и опасни!