IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Моделите на Genesis и Hyundai се оказаха най-технологични

Двата корейски бранда са лидери в класацията на J.D. Power

Кои са марките, които предлагат най-високи технологии в своите автомобили. Отговор на този въпрос дава агенцията за подпомагане на потребителите J.D. Power. Традиционно тя изследва качеството на новите превозни средства на пазара, както и нивото на технологичните иновации, предлагани автомобилната индустрия.


Genesis


Проучването е за моделите на американския пазар, като през тази година най-висока оценка получава брандът Genesis - 634точки. Така той е на първо място както сред премиум-производителите, така и в общото класиране. При луксозните марки следват Cadillac (551), победителят от миналата година Volvo (550), BMW (545) и Mercedes-Benz (523).

В класирането при масовите автомобили лидер е Hyundai с 519 точки, следван от Kia (510), Nissan (502), Subaru (499) и GMC (498). Трябва да се отбележи, че най-висок резултат - 688 точки, всъщност получава Tesla, но производителят на електромобили не участва в официалното класиране, тъй като не отговаря на всички критерии.


J.D. Power


Тазгодишното проучване на J.D. Power се основава на допитване до общо 110 827 собственици на нови превозни средства, моделна година 2021. Те са били разпитани за мнението им по време на първите 90 дни от покупката на автомобила. Оказва се, че по-малко от половината собственици почти ползват само една от три от новите технологии в колата им. Най-малко популярни са системите за дигитално пазаруване в автомобила и комуникационните технологии между водача и пътника.

„Цените на новите превозни средства са рекордно високи,като отчасти това е резултат на увеличаването на предлаганото съдържание в автомобилите. Затова и някои собственици са на загуба, защото плащат за функции, които не ползват", коментираха от J.D. Power.


0 от 500
  • #1
    4 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Разпитали собствениците на коли и тези на корейските се оказало, че най-ревниво пазят честта на покупките си и са най-големите коне с капаци, както и най-облъчените от рекламата.За да е сериозно това проучване, трябва да се посочат и технологиите и да се сравнят.А на Петърчо ще обърна внимание, че "най-технологични" и с "най-високи технологии" дори може да са противоположности понякога. Най-технологична може да е каруцата на дядо ти. Това значи производството