IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Шефът на Audi: Ще излезем по-силни от кризата с чиповете

Маркус Дюйсман признава, че компанията му все още не е решила най-големия проблем

Както всеки един автомобилен производител, така и Audi се бори с продължаващата криза, причинена от недостига на полупроводници. Някои компании се справят добре, но при други нещата не вървят толкова гладко. Затова и Audi, като луксозен бранд и производител с най-високи приходи във VW Group, няма друг избор, освен ежедневно да търси решения, с които да отстранява проблемите с производството и да поддържа работата на заводите си.


 Audi e-tron


"Първата половина на 2021 година беше много силна за нас откъм продажби. За съжаление, втората половина ще бъде много по-слаба, тъй като имаме много проблеми с чиповете. Това обаче е "идеалната буря" и ние ще излезем по-силни от нея. Случващото се ще даде урок не само на Audi, но и на цялата автомобилна индустрия", коментира пред Reuters изпълнителният директор на Audi - Маркус Дюйсман.

Шефът на Audi посочи, че компанията му трябва да направи промени в стратегията си, тъй като тя предвижда преминаването към производството на изцяло електрически превозни средства през 2026 година.


 Audi e-tron


"Двигателите с вътрешно горене няма да изчезнат, като нашият план е да се откажем напълно от тяхното използване през 2033 година. Считам, че рентабилността на електромобилите ще се изравни с тази на автомобилите с двигатели с вътрешно горене по-рано, отколкото мнозина прогнозират. Приближаваме точката, в която ще печелим толкова пари от електромобилите, колкото от автомобили с двигатели с вътрешно горене. Това ще стане догодина или най-късно през 2023 година", посочва Дюйсман.

Топ-мениджърът беше категоричен, че Audi няма намерение да се раздели с марките Lamborghini, Bentley и Ducati, които са част от VW Group, но се намират под контрола на неговата компания.


 Audi e-tron


"Тези марки са много ценни и към тях има постоянен външен интерес. Ние обаче предвиждаме да разширим синергията си с тях за бъдеще и нямаме никакви планове за продажбата им", категоричен беше Дюйсман.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това не са журналисти. Това е Петърчо.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "излезнем"! Тия журналисти не са ли учили български?
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ето че и този шеф си признава за проблемите с чиповете и намаляване на производството, но някои заблудени хора от тук пишещите обясняват как Фолксваген вече изпреварвал Тесла. Само където продажбите на Тесла не намаляват второто тримесечие, а се увеличават с над 50%.