IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Aston Martin предизвиква Bentayga и Urus

Британците готвят супермощна версия на кросоувъра си DBX

Британският производител Aston Martin подготвя нова версия на кросоувъра си DBX. Тя ще получи добавка S към името, като ще бъде и най-мощната в гамата на модела, съобщава изданието Motor1, което публикува и снимки на тестови прототип.


Aston Martin DBX S


В момента стандартния DBX разполага с 4,0-литров туин-турбо V8 двигател на Mercedes-AMG с мощност 550 к.с. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди, а максималната му скорост е 281 км/ч. Така обаче той изостава значително от Bentley Bentayga Speed и Lamborghini Urus, който развиват съответно 306 и 305 км/ч.

В Aston Martin са решили, че могат успешно да се преборят с тези два модела и затова подготвят версията DBX S, под чийто капак, според информациите ще бъде разположен или V12 двигател, или хибриден агрегат с 4,0-литровия V8 в основата. В първия случай мощността ще бъде 700 к.с., а във втория - 730 к.с.


Aston Martin DBX S


Разликите между стандартния DBX и S-версията се виждат дори при покрития с камуфлаж прототип. Така например, по-мощният кросоувър има 4 тръби на изпускателната система вместо два, както и големи въздухозаборници за по-ефективно охлаждане на отсека на двигателя.

Всичко това означава, че в близко бъдеще DBX ще се предлага в 3 нови модификации, една от които е S-версията, а втората - зареждащ се хибрид. Той ще се появи през 2024 година, като в основата му ще бъде бензинов 4.0 V8 двигател, съчетан с електромотор.


Aston Martin DBX S


Що се касае до третия вариант, той ще излезе още през тази година, като ще разчита на стандартно хибридно задвижване. В случая ще бъдат комбинирани 3,0-литров турбомотор с 6 цилиндъра, 9-степенен автоматик и система за задвижване на четирите колела Mercedes-AMG.

Освен това, Aston Martin готви и нови варианти на каросерията, които ще бъдат в по-агресивен стил. Очакват се купеобразна версия, както и удължена модификация. Така през 2024 година семейството DBX ще включва цели 6 варианта.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Картон ( преди 2 седмици )
    Някога марките имаха имидж, супер луксозни автомобили, не си позволяваха да правят нещо различно от купе или огромен седан, другото се считаше за унижение за бранда. Не сте ли се питали защо 40 години няма комби или джип(suv) от марките като Maserati,RR, Bentley, Lambo, Ferrari. Сега всички се втурнаха по модата, скоро сигурно ще видим и комби (щом и Порш представиха комби вариант на най-новата Панамера).. А МБ - ванове, баничарки, комбита, А-класа ван и т.н., отврат, вече няма имидж, само ПАРИ.
  • #6
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BENZIN ( преди 2 седмици )
    Да поясня, че аз също не споря, а излагам мнение. Да продължа с цените, ако отвориш ценова листа на БМВ, или Мерцедес, ще видиш че Ц класа, или 3ойка, са по-скъпи от еднокасниците им в сув сегмента(Х3 и GLC). Така че времената се променят динамично и трябва да се следи развитието на определени неща, по-от близо, за да си запознат. Мога да кажа, че един сув вече излиза доста, по-евтино отколкото седан от среден, или бизнес клас - например Шкода Кодиак и Супърб.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BENZIN ( преди 2 седмици )
    Просто явно разбиранията ни за сув, са съвсем различни. Не говоря само за типичните представители от германската тройка. Такива коли има всеки авто производител. Относно слабата видимост и камерите за заден ход - първо, вече няма кола с хубава видимост на зад, включително и комбитата; второ, вече сме 2021г. и камера за задно виждане има почти всяка кола, ако не в базово оборудване, то поне от към средата; трето, мит е че тези коли са толкова скъпи, едно към едно са с комбитата, като цени.
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    BENZIN, аз съм #1. Явно под "гледаме реално на нещата" имаш пред вид само твоята гл.т. Защото аз като чуя SUV и си представям 1. Безмислено висока цена. 2. Безмислено тежка кола (оттам каква ти екология, какъв ти разход). 3. Нула видимост назад (заради бункеровия дизайн на повечето - ще кажеш "има си камери за заден ход" => хоп, пак по-висока цена). 4. Show-автомобил ("Вижте ме кой съм"), а аз не искам да се перча. И т.н. Но не искам да споря с теб - всеки си има вкус и аз уважавам другите...
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    BENZIN ( преди 2 седмици )
    1, не правят DBX, само за да кажат - ето и ние имаме сув ; правят подобна машина, защото трябва да печелят, за да оцелеят, а клиентите търсят точно такова нещо. По принцип, ако гледаме реално на нещата, сувовете са супер удобни коли за ежедневието, а именно багажник и пространство, като на комби и ван, съчетано с по-висок просвет от на нормална кола, 4х4, комфорта на седана и в повечето случаи управление сравнимо с това на лека кола, особено моделите от последните години.
  • #2
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Може ако ме се разпадне по пътя в британски стил
  • #1
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ама, разбира се - защо трябва да е елегантно като DB5 или стройно като DB9, като може да е грозно и уродливо? - само за да се каже "И ние направихме SUV". Побърка се този свят и клиентите, които поради собственото си мизерно "самочувствие", което виждат всяка сутрин в огледалото, крещят от 10-тина години "Искам да гледам на света от високо". :-(