IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Honda възроди легендарно име

Integra се завръща като седан за китайския пазар

Японският производител Honda потвърди обявените преди дни намерения за връщането на легендарното име Integra, като представи седан за китайския пазар, чиито продажби ще стартират през ноември.


Honda Integra


Факт е обаче, че Honda Integra трудно може да бъде определен като 100-процентов самостоятелен модел, тъй като това е по-скоро модификация на 11-ата генерация на Civic. Това е напълно обяснимо, защото и предишните поколение на Integra бяха изградени на платформата на Civic.

Новата Integta се отличава с по-тесни предни и задни светлини, като те са така проектирани, че да не засягат металните елементи. Затова пък елементите от каросерията с изключение на покрива на багажника и броните са идентични с тези на Civic. Дължината на седана е 4689 мм, широчината - 1802 мм, височината - 1415 мм, а разстоянието между двете оси - 2735 мм.


Honda Integra


Задвижването на модела става с турбомотор L15B7 с работен обем 1,5 литра, развиващ 182 к.с. и 240 Нм, който е съчетан с вариаторна трансмисия или с 6-степенна механична скоростна кутия. Задвижването е към предните колела.

Новият седан Honda Integra ще се произвежда в завода Guangqi Honda в Китай, като предстои цените да бъдат обявени.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    2-ри, чети :" ..който е съчетан с вариаторна трансмисия или с 6-степенна механична скоростна кутия." - има и за теб:))
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Въпросът с имиджа също е доста субективен. С оглед необходимостта от владеене и пралагане на върхова технология, Хонда спечели непоклатим имидж, след като за "нула" време заедно с Ред Бул направиха шампионска кола във Формула1. Да, имат традиция и опит, но какво направи една Тойота за около 10 г. престой в Ф1, при това с рекордни бюджети - нищо!
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Синдикат на Ало Изма ( преди 3 месеца )
    Предлагам сега да "възродят" и CRX, че напълно да си доосер*т имиджа на перфектните им и забавни за шофиране автомобили от 90-те.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Чудесни параметри, но да се копулират с механична СК. Всеки с предпочитанията си. Безстепенна CVT не приемам, да я вземе друг колега :)).
  • #1
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 3 месеца )
    Топ кола а не немски кош