IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отказа ремонт по гаранция на Model S, повредена от дъжд

Американската компания не признава вината си за подобни щети

Произведена през 2014 година Tesla Model S попада под проливен дъжд и въпреки уверенията на Илон Мъск, че колите на компанията му могат да функционират и като лодки, колата получава сериозни повреди. Нейният собственик се обръща към сервиз на Tesla, но получава отказа за ремонт по гаранция.


Tesla


Според собственика, електромобилът е бил оставен на улицата по време на порой, като не е попадал в дълбоки локви. Дори и при тази ситуация обаче моторът излиза от строя. Всички коли на Tesla са с 8-годишна гаранция, така че този Model S би трябвало да бъде ремонтиран за сметка на производители.

От компанията обаче отказват, тъй като според условията на гаранцията, Tesla не носи вина, ако автомобилът дори частично е потопен под вода. Доводите на собственика, че това не се е случвало, не са приети и той трябва да плати 8000 долара за ремонт. В крайна сметка, от компанията се съгласяват да заменят уплътнителите и изолацията, но останалите разходи са за сметка на собственика.

Оказва се, че това не е първият подобен случай, като с този проблем са се сблъсквали и други собственици на Tesla Model S. Всички те също получават отказ от компанията и са принудени да ремонтират колите си за собствена сметка.


 

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 22 ( преди 2 години )
    Колегата от 23 го е написал точно и ясно.Повтарям, че тоя проблем не е от вчера.Просто потърсете в интернет и ще видите колко сходни случаи има.Най-много са постовете в Reddit.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 11 от СХ-5 ( преди 2 години )
    Викаш, ако ел. мотора е отдолу под колата ? И не е в отделение... и няма достъп до там... и няма нещо, като да речем, капак ...Който капак да е с уплътнение, което, да речем, да пропусне вода ... ? Разбирам, че ги харесвате тия Тесли, ама айде малко по-сериозно.
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ТИСЛЪ ( преди 2 години )
    Не цвърка ми направо се къпе и "благославя" Елънчу!
  • #14
    0 rate up comment 5 rate down comment
    TSLA ( преди 2 години )
    Голям праз! Тарикат мъж не църка.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Ъхъ, понеже немаш уплътнения по капака отстрани и отгоре. При запушен дренаж и порой, сещаш ли се каде отива водата? Има два варианта ако са ти зле уплътненията и един вариант при изправни такива.
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Смяна на уплътнения за сметка на Тесла? Е те от Тесла сами са си признали къде им е фабричния дефект. Собственика е казал, че дори не е влизал в локви тоест повредата е от лоши уплътнения при дъжд. Мен лично ме учудва, че ел. Двигател може да струва 8000 золара. Явво нещо толкова елементарно и просто като 6онструкция струва колкото един ДВГ, с много по-сложна и скъпа конструкция.
  • #11
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Приятелю, да прочете някъде за вода в купето? Дори да отвориш прозореца и да вкараш пожарникарски маркуч в купето като ги напълниш догоре с вода за да прелее през прозореца, електродвигателя ще остане сух, защото се намира под шасито и няма как да бъде намокрен отгоре. Единственият вариант да се намокри е автомобилът да бъде потопен във вода.
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    На мой познат, на чисто нова Мазда СХ-5 му влизаше вода от някъде. Закара я в дилъра, от там му дадоха друго "оборотна" кола докато отстранят проблема. Оказа се, че силикона с който лепят предното стъкло е пропускал някак. Оправиха силикона, смениха му мокета с нов и не плати една стотинка. При Тесла явно нещата стоят по друг начин, защото за този проблем съм чел и другаде, на далеч по-нови коли от 2014-та година.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До Шминтирит ( преди 2 години )
    То си пише че е при дъжд, но някой трябва да чете... Щом сменяват уплътненията, значи са шит и след 5г стават на пластмаса. Така при порой всичко влиза у мотора. Честито на собствениците. Би следвало да си следят уплътненията изкъсо и да сменяват при съмнения
  • #8
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Шминтирит ( преди 2 години )
    А бе Шментири тинтири, как точно се наводнява електродвигател дори с повредени уплътнения, ако дъжда вали отгоре върху автомобила и двигателя не е потопен във вода? Очевидно е че щом двигателя се е напълнил с вода, автомобилът е бил потопен и става въпрос за наводнен автомобил, а не за намокрен от дъжд.