IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Бившият шеф на Nissan нарече марката „посредствена и скучна"

Според Карлос Гон тя е станала такава след ареста и уволнението му

Бившият ръководител на Nissan - Карлос Гон, остро разкритикува настоящето състояние и имиджа на компанията. В интервю за американския канал Fox Business, което Гон използва за рекламиране на книгата си Broken Alliances („Разрушените алианси") екс-директорът определи Nissan като „скучен и посредствен".


Карлос Гон


Според бившия топ-мениджър, избраната от ръководството политика е сринала всичко изградено под неговото ръководство и е върнала Nissan в края на 90-те години. В интервюто си Гон отново посочи своето виждане за причините за ареста и последвалото уволнение. Той е категоричен, че на шефовете на Nissan не се е харесала идеята за по-тесни връзки в алианса, тъй като те са искали по-голяма самостоятелност.

„С помощта на японски чиновници те (ръководството на Nissan) фалшифицираха цялата история за финансови злоупотреби от моя страна. За съжаление, след 19 години работа Nissan се върна там, където беше през 1999 година и отново стана скучна и посредствена компания, която се бори за място под слънцето", категоричен беше Гон.

Според него, японските власти и част от ръководството на Nissan са решили, че при по-тесни връзки в алианса ще се загуби баланс и Renault ще започне да доминира. Гон обаче признава, че правителството на Франция действително е предприело крачки, за да може Renault да има по-голямо влияние в съюза.

Бившият шеф на Nissan разкри още, че се е отчаял от действията на японските съдии и прокурори и затова е решил да избяга от Япония. Там все още се намира Грег Кели, който заедно с Гон беше обвинен във укриване на доходи и други финансови злоупотреби.

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нисан е зле, действително новите им модели са посредствени. Не напразно решиха да се изтеглят от доста пазари в Европа.
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 3 седмици )
    GT-R 11 години по-късно е невъзможен за стигане на домашната Нюрбургринг от Бенве и Алди...
  • #1
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Япония, Турция, Китай, Арабския полуостров - на повърхността всичко изглежда проспериращо, чужденец може да работи там с години на отлична заплата, но изведнъж да изчезне, колкото и да е честен и изряден.