Сътрудничеството между автомобилните фирми и компаниите от света на лайфстайла и модата е обичайно нещо. Днес дори масовите и сравнително достъпни модели могат да бъдат оборудвани с премиум аудиосистеми от Harman/Kardon, Bose или Alpine (списъкът може да е още по-дълъг). А немалко модели си партнират с фирми производители на дрехи, напитки и дори храни (а някога имаше и колаборация с цигарените корпорации).
Може би сте чували за машини като Fiat 500 в спецверсията Gucci или за лимитирания Volkswagen Golf GTI Adidas. Peugeot пък от години посвещава свои модели на тенис турнира Rolland Garros. Но може би най-силна е връзката между автомобилните компании и производителите на часовници. Множество производители представят бордовите хронометри под собствените си марки, макар да е ясно, че са дело на друг. Ярки примери са Rolls-Royce, Maserati, Lexus, Infiniti и Cadillac, но има и немалко други.
В днешната селекция, обаче, ще ви представим сътрудничество между автомобилни и часовникарски брандове, което не само, че не остава анонимно, а е повод за специално акцентиране, гордост и активни рекламни кампании. В галерията ни може да видите 6 примера за ползотворно сътрудничество между автомобили и часовникарски фирми, от което печелят и двете страни:
6 автомобила с уникални часовници от известни фирми (ГАЛЕРИЯ)
За разлика от сънародниците си от Rolls-Royce, Bentley не си играе игри с това "всичко е наше" и охотно си сътрудничи с компанията Breitling. Първата им съвместна рожба е купето Continental GT от 2003 година. Оттогава до днес с часовници на швейцарските специалисти може да се украси интериора на почти всички коли на британската автомобилна марка. А партньорите от часовникарското ателие се включват в работата на най-ранен етап, като взимат активно участие в създаването на предния панел на колите.
Разбира се, това удоволствие далеч не е евтино. Така например, за изработения от чисто злато и украсен с 8 скъпоценни камъка часовник на таблото на Bentayga Breitling Mulliner Tourbillon производителите искат 150 000 евро, които на практика удвояват цената на кросоувъра. Но пък едва ли има клиенти, които да се притеснят от подобни цифри...