Сътрудничеството между автомобилните фирми и компаниите от света на лайфстайла и модата е обичайно нещо. Днес дори масовите и сравнително достъпни модели могат да бъдат оборудвани с премиум аудиосистеми от Harman/Kardon, Bose или Alpine (списъкът може да е още по-дълъг). А немалко модели си партнират с фирми производители на дрехи, напитки и дори храни (а някога имаше и колаборация с цигарените корпорации).
Може би сте чували за машини като Fiat 500 в спецверсията Gucci или за лимитирания Volkswagen Golf GTI Adidas. Peugeot пък от години посвещава свои модели на тенис турнира Rolland Garros. Но може би най-силна е връзката между автомобилните компании и производителите на часовници. Множество производители представят бордовите хронометри под собствените си марки, макар да е ясно, че са дело на друг. Ярки примери са Rolls-Royce, Maserati, Lexus, Infiniti и Cadillac, но има и немалко други.
В днешната селекция, обаче, ще ви представим сътрудничество между автомобилни и часовникарски брандове, което не само, че не остава анонимно, а е повод за специално акцентиране, гордост и активни рекламни кампании. В галерията ни може да видите 6 примера за ползотворно сътрудничество между автомобили и часовникарски фирми, от което печелят и двете страни:
6 автомобила с уникални часовници от известни фирми (ГАЛЕРИЯ)
Ето още един пример за доста любопитно сътрудничество, зародило се в първите години на новия век. През 2004 г. една от най-старите часовникарски фирми от страната на банките и шоколада - IWC Schaffhausen, подписва споразумение с Mercedes-AMG. Оттогава са изработени може би хиляди ръчни часовници, посветени на един или друг високодинамичен модел на германците.
А през есента на 2005 година, с произведеното в серия от 55 екземпляра купе CLS 55 AMG е поставено началото и на вгражданите в таблата на колите часовници, с модела IWC Ingenieur Edition. И днес в в различни модели на Mercedes-AMG могат да се поръчат изящни часовници на швейцарските специалисти.