IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

BMW 3-Series остава без 6-цилиндрови двигатели

Всички мотори на обновения модел ще бъдат електрифицирани

Сегашното поколение на BMW 3-Series (G20) се появи преди 3 години и баварският производител работи върху неговия фейслифт. Седанът ще се появи през 2023 година, като бъде сериозно преработен, за да получи нови опции и допълнения в оборудването, които се предлагат за новите модели на баварците.


BMW 3-Series


Една от тези опции е операционната система е iDrive 7.0, която се предлага в електрическото BMW iX. Тя е комбинирана с много по-голям и извит дисплей, който включва сензорен екран над централната конзола. Измененията в интериора включват подобрена информационно-развлекателна система и нови, по-качествени материали.

Екстериорът на BMW 3-Series също ще бъде променен, като това включва различни предна и задна брони, както и нови фарове. Те са по-тънки от досега, като това се вижда и на тестовия прототип, заснет наскоро в околностите в Мюнхен. Заедно с тях е обновена и решетка на радиатора, която ще запази размерите си.


BMW 3-Series


Голямата промяна ще е под капака, твърдят запознати с намеренията на BMW. Гамата двигатели ще включва само 3-и и 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори, които ще бъдат част от "мека" хибридна система с 48-волтов стартер-генератор. На свой ред, останалите хибриди, които се предлагат за модела, ще получат увеличена мощност.

От гамата обаче ще отпаднат версиите M340i и M340d, които се задвижват съответно от 6-цилиндрови бензинов и дизелов двигател. Причината е, че ЕС бавно, но уверено се приближава към новите екологични стандарти Евро 7, което ще направи тези две модификации непродаваеми след 2025 година. Имената на тези две версии може и да останат, но те ще се задвижват с електрифицирани мотори с 4 цилиндъра, които ще заменят сегашните "шестаци".

Снимки: Autoevolution

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    да 6ака звучи и работи страхотно. Аз карам от две години 330i g20 и мога да кажа че колата върви достатъчно. на спорт от вътре и от вън звучи много добре. даже много хора не вярват, че е само 4 цилиндъра
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако се огледаш наоколо колко хора карат 320d ще разбереш, че шестакът не е основната причина да си купят бмв ;)
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 3: Така че редовия шестак има много предимства и е тъжно, че си заминава но виждаме че ZF 2022 година пускат ск. кутия с вграден електромотор с 215 коня, която ще се вгражда от бмв. Та какъв е смисъла да се слага 6так на такава кола? Може с един 4 цил. двг да постигнеш близо 500коня с тая ск. кутия. Защо ще ти е повече мощност, за да има 6 цил?
  • #3
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За съжаление отпада една от основните причини човек да си купи БМВ с чудесен редови шестак.
  • #2
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Че то докато дойде евро 7 тъкмо ще е време за следващото поколение на 3та серия за къде бързат още от другата година да спират 6те цилиндъра
  • #1
    23 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Бмв без редови шестак си е кофти работа, но явно на там отиват нещата.