fallback

С кого ще се конкурира чудовището от Афалтербах?

10-те големи съперника на безумния Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Откъдето и да бъде погледнат новия суперхибрид на AMG, впечатленията са само положителни. Mercedes-AMG GT 63 S E Performance е красив, комфортен, богато оборудван, адски бърз и относително практичен. А благодарение на смесеното си задвижване – двигател с вътрешно горене и електромотор, е дори икономичен.

За AMG това е първият хибрид, собствена разработка. Неговата задвижваща система включва 4,0-литров V8 и монтиран на задната ос електромотор със съвкупна мощност от 843 к.с. и 1470 Нм. Това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди и максимална скорост от 316 км/ч. Скоростната кутия е 9-степенна автоматична, като тя се комбинира със система за задвижване на четирите колела AMG Performance 4Matic+ с допълнителен дрифт режим.

Всички тези качества би трябвало да означават, че това е най-впечатляващият и съответно най-добър автомобил на пазара в този клас. С това определение обаче със сигурност няма да се съгласят 9 производителя, които имат в гамата си конкуренти на чудовището от Афалтербах (това е първият прякор, която получи новият Mercedes-AMG GT 63 S E Performance).

10-те конкурента на Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    XXK ( преди 3 години )
    В щутгарт има 2 компании, водещата порше и бедните селски бекове от мюмюнцедес. Мечтата на мюмюнцедес е някой ден да са бързи колкото порше и луксозни колкото тях, за сега са само на 30 години от целта, не ми е ясно колко трябва да е *** човек да си супи това като има Панамера...
  • #15
    Mhz ( преди 3 години )
    Аз мога да ви кажа че и дачия ще стигне по-бързо от тоя щутгартски барутник до морето, просто защото той най-вероятно няма да стигне, разбрахме че германска 3 тонна тоалетна може да е 900 к.с и 1500 нм, ама за това всички мантинели по тракия са криви, бързата кола трябва да е лека, говорим не за писта а за обществени пътища, за ускорение няма значение, но да тръгнеш по магистралата и да си мислиш че ще караш с 300 км/ч... Друг е въпроса че тоя кошник ако въобще стигне, ще е с два резервоара.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    когато тръгне тесла от софия до бургас за три часа пусни го в тубата онлайн и да го гледаме
  • #13
    До 11 ( преди 3 години )
    Мда, а аз с моя автомобил ще отида да Слънчака, прибера обратно в София и отново ще отида до там, всичкото това с един резервоар! При това достатъчно по бързо от Тъслата. Той още ще кеси по колонките за зареждане. Ако се уцелят повече, хептен
  • #12
    До 11 ( преди 3 години )
    Стига си лъгал! Даже и в тубата са ти го снимали, как се ходи до Слънчев бряг с Тесла! Потърси го ако ти е интересно! За другите да кажа - с един стоп за 30 минути в Пловдив, за дозареждане! И това е от старите Тесла!
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    с тесла до морето се ходи с преспиване ако искате аутомедиа ангажирайте някой букмейкър и ще съберете един сериозен фонд от залагания амг гт4 срещу тесла от софия до бургас и обратно заради разликата в надморското ниво
  • #10
    До #8 ( преди 3 години )
    Ще ти се смеят и децата пред блока. Щом твърдиш подобно нещо, в нещо различно от Жигули не си се качвал.
  • #9
    До 7 ( преди 3 години )
    За Тесла няма нищо, обаче когато живееш в държава като нашата! На запад няма проблем! Даже Бьорн Ниланд, през ден си прави отсечки по 1000 километра за 10 часа, а сега го гледам е започнал отсечки по 2 хиляди километра! Па тоа отдолу за морето не може да стигне!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Всяка американска кола е с убииствен интериор и високо качество Кадилак Линкълн са топ.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Въобще не разбирам какво се захласвате по тези умерели тесли. Като изключим ускорението ( до 1 2 пъти, после прегрява) нищо в тази кола не може да се сравнява с качеството на останалите марки. Къде сте виждали качествен интериор на американска кола. Да не говорим за сглобки.А още повече че няма части и сервизи за тях. Цялото нещо около тесла е само добра реклама.
fallback
Последни