IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 спортни коли, които ще изместят класически muscle-car

Тези модели предлагат страхотни технологии и се продават на достъпни цени

Класически muscle-cars или модерен спортен автомобил? Този въпрос от край време вълнува най-големите фенове на бързите и мощни коли, като на пръв поглед отговорът му е ясен. Класическите машини би трябвало да спечелят, най-малко заради огромните си двигатели.


Dodge Charger


Тъжната истина е, че в директна директна битка със съвременна спортна кола класическите muscle-cars ще бъдат унищожени. Например, един от любимците на феновете - Dodge Charger от 1969 година, разчита на двигател 440 Hemi V8, който развива 375 к.с. С него той ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди, като това е показател, напълно постижим от европейските коли от това време.

Проблемът обаче не е само м мощността и теглото. Съвременните спортни коли са пълни с модерни технологии, включително и лънч-контрол при потегляне. Имат още диференциали с ограничено приплъзване, по-добри гуми и по-впечатляващи настройки на окачването. Така че сравнението с muscle-cars изглежда в тяхна полза, защото класическият автомобил ви отличава от останалите, но модерният е по-бърз и по-приятен за каране. Поне на това мнение е изданието Car and Driver, чиято идея е това сравнение.

10 съвременни коли, които може да изместят класическите muscle-cars (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Любопитен ( преди 2 месеца )
    Кои са европейските коли с ускорение около 6 сек. до 100 в края на 60-те, защото това се твърди в статията?
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Веселин Бенев ( преди 2 месеца )
    Новото Audi TT е супер, но класиката си е класика, особено американската!
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    JDM fan ( преди 2 месеца )
    Лол сравнение между японски бегачки независимо от годините с нови коли от Америка и Германия особено с италиански ще е 1000 пъти по ефективно от сравнение между американски *** с германски *** и японски автомобили... Доги от 69... Егати маздата му прави харакири с цели 181 кс... Иначе някъв щял да го прави 2000кс. хах Шегаджиите от Американските фен клубове :)
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Когато не можеш да направиш старт, въпреки желанието си и колата ти няма сцепление не е шоу а ставаш за смях.Инжинерите на Доджа изобщо не са съобразили мощността на двигателя със задвижването към задния мост и колата губи сцепление при рязко подаване на газ, правиха няколко опита хората, но не става, колата не го може, трябва да потеглиш леко иначе даваш газ колата ти едва пъпли напред, с превъртащи и дигащи пешук гуми и пързаляйки се наляво и надясно неспособна да държи права линия и да ускори
  • #18
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Че то превъртането на гуми е част от шоуто второ двигателят на тоя чарджер ще те надживее 20 пъти а тия немски кошници като порше с неговите 6 цилиндърчета ще си в сервиза през ден
  • #17
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сравнението е несравнимо
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Я виж в carwow тоя чарджър на старт с немски коли с по-малко коне и тогава пиши. Горкия едва зацепва, докато направи 10 метра, останалите са 100метра пред него. Когато другите финишират чарджъра е на средата на трасето. Скоро carwow пуснаха видео с Ламбо 1200к.с. gtr с 1300к.с. и болид от Ф1 шофиран от пилота Култрад. Гледай как зацепват 1200к.с. и сравни с чарджъра, който едва отлепя от място, заради превъртане на гуми.
  • #15
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Пешо ( преди 2 месеца )
    Ако видите мъж с прошарени коси зад волана на стар класически автомобил не мислете, че сте срещнали беден старец!
  • #14
    7 rate up comment 5 rate down comment
    И.а. ( преди 2 месеца )
    Един американски 7 литра има много повече живот и тяга да дърпа и да бута от тези немски маслояди. В сащ закачат и теглят тежки неща минават големи разстояния затова им трябва и кубатура.
  • #13
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Чарли ( преди 2 месеца )
    То като с жените: младото си е младо...