fallback

Honda CRX навъртя над 1,6 млн километра с оригиналния си мотор

Колата е в безупречно състояние, твърди дилър на марката от Тампа Бей

Спазването на строг график за поддръжка на автомобила не гарантира дълголетието му, но със сигурност не вреди. Редовната смяна на масло и на други консумативи могат да помогнат за удължаване на живота на превозното средство и съответно за постигане на огромен пробег.

Едно от доказателствата за това е тази Honda CRX Si от 1991 година, чийто пробег е над милион мили (1,6 млн километра). Тя е собственост на дилър на японската марка в Тампа Бей (Флорида), като е изложена в салона на търговеца.

Машината попада при дилъра през 2015 година, като по това време нейният пробег е 1 002 473 мили. Стикер на предното стъкло показва, че колата е навъртяла още една миля. Това е изумително разстояние, което се равнява на преминаването от Земята до Луната и обратно два пъти.

Автомобилът все още има оригиналния си интериор, въпреки че предишният собственик е боядисал каросерията преди 9 години. Според дилъра, колата все още е с оригиналните си двигател и трансмисия - 1,6-литров със 105 к.с. и 5-степенна механична скоростна кутия.

Дилърът от Тампа няма намерение да продава колата, а да я показва като напомняне, че не е нужно да се отървете от кола, само защото е навъртяла огромен пробег.

Снимки: Honda

fallback
  • #23
    hitachi7403 ( преди 2 години )
    Боли ви,боли ви и то много.Гледам ви физономиите в сервиза като ви казват цената за ремонта.Гледате като *** и почва едно"ама не може ли да се направи нещо по евтино да излезе...".Ами не може нищо да се направи.Така са направени вече автомобилите,че докато го караш да платиш още един.Та за това правете се на големи баровци пред кифлите,но не ги вземайте с вас в сервиза за да не ви виждат в състоянието което изпадате пред приемчика.
  • #22
    И.а ( преди 2 години )
    Това го правеше и Мерцедес преди джендърксите турбин двигатели и евронорми евро 7 евро 8 и тем подобни.
  • #21
    Чук ( преди 2 години )
    Яко подаване на газ...ха ха
  • #20
    Чук до 18 ( преди 2 години )
    "богат" отстъпката" от 30 %ти изчезва при първото от ежеседмичните ти редовни посещения на сервиза на немски "премиум" освен това кат бонус ставаш силно религиозен , след като получиш фактурата със готината бележка, че за пореднотото избушване на трошляка не се признава гаранцията...а ставаш направо папа при смяна еерига, скоростна кутия и цял двигател при същите условия))....ние "бедните" нямаме пари да плащаме разтеглена верига при всяко як
  • #19
    Официален дилър ( преди 2 години )
    За над 30% отстъпка на нов автомобил може да си мечтаеш.
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Пояснение за селчака долу - богатите не ги караме колите по 5-10 години, максимум 3.След това ви ги набиваме на същата цена на която сме ги купили, понеже на нас ни дават отстъпки над 30%, особено ако смениш примерно БМВ с Ауди се разтапят.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Като му сметна цената на бензина на този и припадам.
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Някои хора наистина са големи комплексари- като слязат от 15-годишния премиум в калта пред панелката и дежурните алкохоляги с кенчета вземат да цъкат с език и нашия герой изпитва духовно-физически оргазъм , съпоставим единствено с хващането на господа за шлифера. А като идеш в Германия на летището половината таксита са нови Е-класи.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е кола за ентусиасти и ценители не комплексари с чалгарски манталитет ! Визирам номер 12ти шпек...
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Тоя па ми сравнява с класа с ретро хот хеч.. Аман от комплексари!
fallback
Последни