fallback

Honda CRX навъртя над 1,6 млн километра с оригиналния си мотор

Колата е в безупречно състояние, твърди дилър на марката от Тампа Бей

Спазването на строг график за поддръжка на автомобила не гарантира дълголетието му, но със сигурност не вреди. Редовната смяна на масло и на други консумативи могат да помогнат за удължаване на живота на превозното средство и съответно за постигане на огромен пробег.

Едно от доказателствата за това е тази Honda CRX Si от 1991 година, чийто пробег е над милион мили (1,6 млн километра). Тя е собственост на дилър на японската марка в Тампа Бей (Флорида), като е изложена в салона на търговеца.

Машината попада при дилъра през 2015 година, като по това време нейният пробег е 1 002 473 мили. Стикер на предното стъкло показва, че колата е навъртяла още една миля. Това е изумително разстояние, което се равнява на преминаването от Земята до Луната и обратно два пъти.

Автомобилът все още има оригиналния си интериор, въпреки че предишният собственик е боядисал каросерията преди 9 години. Според дилъра, колата все още е с оригиналните си двигател и трансмисия - 1,6-литров със 105 к.с. и 5-степенна механична скоростна кутия.

Дилърът от Тампа няма намерение да продава колата, а да я показва като напомняне, че не е нужно да се отървете от кола, само защото е навъртяла огромен пробег.

Снимки: Honda

fallback
  • #13
    Гошко ( преди 3 години )
    До #12Хубуу, че ни тъ боли нещо друго, шпек, щото явно толкова ти разбира глупавата от коли...
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Тоя сандък и 6млн километра да навърти си остава наказание да го караш. Само беден човек би се радвал на кашон милионник. Когато имаш пари ти е все тая че на 80к км например ще дадеш 5к за смяна на някакви глупости. А като колата стане на 5-10г и я сменяш за по нова. Това бедните хора няма как да го разберат, и за собствено успокоение се радват като ти се счупи S-класата, пък то ме боли шпека.
  • #11
    Щирлиц ( преди 3 години )
    Кеф от един автомобил може да изпита само човек,който може да кара със и за удоволствие.Конските сили са от значение за разни лигльовци.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    8- ми , викаш друго е Рено 19(91г) с 1,8 и 73 к.с- направо е изтребител, нали? Едно БМВ 3-ка е30 с 1.6(90г) беше 100 к.с. , 10 години карах такова! Говорим за атмосферни мотори!
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Понеже тази е бавна и малолитражка ,я да вземем едно голфче(двойка) от 1991 година с мотор 1,6- има цели...69 к.с. :))) За колко ли е ускорявало, ако тази кола е по -бавна от камион? Сигурно по-бавно и от валяк ?
  • #8
    рено фен ( преди 3 години )
    кое му е кефа на тая малолитражка бе за-ухава че набира до 100 по-бавно от камион ли?Хо хо хо
  • #7
    Рено ентусиаст ( преди 3 години )
    До 5-тияд ли те е германофилчо че Рено правят по-добри коли от всеки немски псевдопроизводител а яд ли те е хахахаха
  • #6
    Имах ( преди 3 години )
    Такава машинка..голям кеф беше. Сега карам Акорд дизел, но удоволствието не е същото..
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо не се кръстиш, ренодебил
  • #4
    Рено ентусиаст ( преди 3 години )
    Е и остава си баяен дарак за колко набираше до 100 пада ли под 8сек. тая консерва?Хахахаха
fallback
Последни