fallback

Новата Skoda Fabia изминава над 900 км с един резервоар

Този пробег е валиден за 4 от общо 5-те мотора, които излизат на пазара

Четвъртото поколение на Skoda Fabia беше представено през май, а съвсем скоро моделът ще бъде на разположение на дилърите в Европа. В очакване на пазарния дебют на автомобила от компанията-производител разкриха нови любопитни подробности за него.

Според официалната информация от чешката компания, благодарение на ефективните си двигатели и оптимизирането на конструкцията от гледна точка на аеродинамиката суперминито ще има пробег от над 900 км, като изчисленията са направени по новия цикъл за измерва WLTP.

Новата Skoda Fabia ще се предлага с 5 двигателя на VW Group от последното поколение EVO, отговарящи на екологичен стандарт Euro 6d. Повечето от агрегатите, както и скоростните кутии ще се произвеждат в Чехия, като пробегът от 900 км ще бъде гарантират за 4 от моторите (изключение ще прави само версията с 1.5 TSI). На по-късен етап ще се появи и вариант G-TEC, използващ CNG (природен газ), като тази модификация ще е и най-евтина откъм разходи за гориво.

Чехите не предвиждат дизели, умерени или пълноценни хибриди, като ниският разход ще се постига от бензиновите мотори (средно потребление на гориво от 4,9 до 5,6 л/100 км). В гамата на новата Fabia попада и 1,0-литров атмосферен двигател с мощност 64 и 79 к.с., като с него ускорението от 0 до 100 км/ч е най-бавно - 15,9 секунди.

След 1,0-литров турбомотор с 95 или 110 к.с., който получава 6-степенна механична кутия (вместо 5-степенната при атмосферния вариант), а като опция се предлага и 7-степенна DSG. Версията 1.0 TSI е най-екологичната от всички със среден разход 4,9 л/100 км.

На върха на гамата е разположен 4-цилиндровият 1.5 TSI с мощност 150 л.с., който се съчетава само със 7-степенна DSG. По предварителни данни, ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8 секунди, а максималната скорост е 225 км/ч.

Новата Fabia получава и два допълнителните варианта на окачването. Пакетът Rough-Road включва защита на дъното, модифицирано окачване и специални пружини с по-голяма твърдост и увеличен с 15 мм пътен просвет. Това кара Fabia да прилича на кросоувър.

Още снимки на новата Skoda Fabia - вижте в галерияга:

Вторият вариант е със спортно окачване, като тук то е снижено с 15 мм, а пружините са още по-твърди. То ще се предлага само за най-мощния двигател от гамата на модела.

Снимки: Skoda

fallback
  • #38
    анонимен ( преди 3 години )
    Стига с тези първобитни и отровни ДВГ. Чакаме с нетърпение електрическата версия.
  • #37
    Passat ( преди 3 години )
    Имам пассат б8 2.0 150 коня с 90 км на 6 та с резервоарр от 66 литра ми дава 1500 км. Среден разход за последните 4000км, от които доста градско 5.3 л. Излишно е да казвам, че не съм я карал само с 90км.
  • #36
    Mark Dimitrov ( преди 3 години )
    Аз си карам Астрата(1996) с 1.7 tds(isuzo motor) и си изминавам над 1000 км с един резервоар(50л.), пък вие си карайте Шкоди
  • #35
    Тодор ( преди 3 години )
    Направо съм шокиран, защото моята Октавия 2, гори 4 л(3,8 по спецификация) нафта на 100 км, при 55 л резервоар. От Шумен, отивам до София, връщам се и пак отивам, като остава на резерва.
  • #34
    Ненчо ( преди 3 години )
    Че с 1.9jtd с 50л съм минавал 1300+ км извънградско и около 1К смесено..
  • #33
    Фабия фен ( преди 3 години )
    1.9 тди , за година и половина 60000км. Среден разход 4. Градско, с климатик 5.5, магистрала с 150 постоянна ск-ст с клима - 5. С един резервоар 45 литра, винаги над 1000км, с пълнене до капачката - 54 литра и 1400км.Трака, тясна е, няма комфорт и лукс, но върши работа за ежедневно икономично каране.
  • #32
    анонимен ( преди 3 години )
    Ускорение 15.9, че то ладите ускорява ха по бързо...
  • #31
    Гдххцд ( преди 3 години )
    Уеуее, тук са се сбрали най-големите мислители..признавам!
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    Как реши,че дизелов Меган не трака, ако не си глух? Разбира се че дизеловия двигател има повече вибрации от бензиновия. На луд ли се правиш? Или не се правиш?
  • #29
    До 18 ( преди 3 години )
    Карал съм хиляди километри и Фабия, и Меган и уверено твърдя, че първото е контейнер за смет на колела, а второто е кола. Карал съм достатъчно различни марки коли, за да знам, че относно разхода ФВ груп няма как да бие французите. Те са всепризнати майстори на двигатели. Меган нито трака, нито пуши, нито вибрира, освен ако някой тампон не се е прецакал. Като навършиш 18, ще покараш и ще научиш някои неща.
fallback
Последни