fallback

5 кросоувъра на старо с неубиваем „автомат“

Дори и сред модерните скоростни кутии има такива, които изкарват до 500 000 км

Един от основните параметри при избора на автомобил е ресурсът на основните му системи. Сред тях е скоростната кутия, която е вторият най-скъп агрегат след двигателя. Нейният ремонт е труден и скъп, като се осъществява в специализиран сервиз. И никой собственик не иска да стига до него.

Към момента е доста трудно да се оцени истинския ресурс на най-новите скоростни кутии, тъй като те се появиха през последните 5-6 години, но пък „автоматите“ от предишното поколение вече са добре проучени. И ако търси кросоувър с два медала, има откъде да се информиране за здравината на неговата скоростна кутия. Ето няколко примера за надежди хидравлични автоматици, поставяни на модели от този клас.

5 кросоувъра на старо с неубиваем „автомат“ (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Наско ( преди 3 години )
    Карам Опел Омега автомат на 26 години,и до сега проблем с автомата не съм имал.
  • #14
    Koko ( преди 3 години )
    Здравейте, живея в Америка и карам Toyota Camry, купих я на 8 километра в момента е на 250 000 км. В сервиза ми казаха, че маслото на ск. кутия е с доживотна гаранция.До този момент никакви оплаквания, жена ми е Honda C-RV вече на 120 000км. и при нея маслото е до живот. Ще видим за в бъдеще. Чудно ми е, че пишете за смяна на маслото на 60000-80000км. Да като бях в България така се правеше, но технологиите напреднаха много.
  • #13
    Asd ( преди 3 години )
    При DSG/S-Tronic двумасов маховик мисля,че и бензиновите,не само дизелови двигатели поставят. Все пак някой по-запознат може да каже с по-голяма точност
  • #12
    Niko ( преди 3 години )
    Очевадно е че ви плащат от Коя, Хюндай и Волво. Пишете само глупости
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Смешна класация защото няма ZF. В горубляне ги вкарват на 500хил. без смени на масло и пак работят.
  • #10
    Закс ( преди 3 години )
    Да,така е но другите им неща са умрели на тези модели.
  • #9
    none ( преди 3 години )
    Неубиваем, колко да е неубиваем, като производителите залагат по 250К км. на автоматите (класически и CVT). Роботизираните кутии на теория трябва да са надеждни почти колкото механичните (т.е. 500К км.), но на практика заради скъпото обслужване излизат по-нерентабилни от класически автомат или CVT. Оказва се че е по-евтино да караш CVT, което да ремонтираш изцяло на 250-300К км. отколкото да поддържаш робот до тези километри (2-3 смени на съединители - и маховици с демпфери при дизелите).
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Статията е велика. Заглавието е за неубиваеми а вътре, как със сто зора да минем 200 хил.
  • #7
    Зз, оро ( преди 3 години )
    Най-добрия автомат като здравина е на subaru
  • #6
    G ( преди 3 години )
    Осем степенният ZF няма равни. Най-добрата кутия все още.
fallback
Последни