IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето кои са най-продаваните премиум модели в Европа

Tesla Model 3 е вече само на 18 автомобила зад BMW Серия 3. При марките германците все още са недостижими

Надпреварата в европейския премиум сегмент става все по-ожесточена: към традиционните претенденти за първото място сега се присъединява и Tesla. След необичайно силния юни, в който Model 3 пласира близо 26 000 бройки на Стария континент, американският електромобил вече е четвърти най-продаван модел в премиум сегмента. Разликата между него и третия BMW Серия 3 e eдва 18 автомобила.
 
  
Tesla Model 3, доставки, автовоз
 Откакто понижи забележимо цените на Model 3 и влезе в обхвата на държавните субсидии, продажбите на Tesla в Европа вървят с рекордно темпо
   

    

ТОП 10 В ЕВРОПА
Volvo XC40 - 72 908
Mercedes A-Class - 69 141
BMW 3 Series - 66 882
Tesla Model 3 - 66 864
Audi A3 - 64 024
BMW 1 Series - 60 000
MINI Hatch - 59 264
Audi Q3 - 51 469
BMW X1 - 50 321
Volvo XC60 - 41 934


На върха при отделните модели изненадващ водач продължава да бъде Volvo XC40, който засега удържа натиска на Mercedes A-Class. Шведската марка на Geely даже успява да вкара втори свой модел в Топ 10 - ХС60, което измества от десетата позиция Mercedes GLC.

В продажбите по марки обаче голямата германска тройка все така е недостижима за конкурентитe. BMW продължава да увеличава аванса си на върха пред Mercedes - от около 7000 автомобила преди месец сега разликата между двете марки е почти 18 000 бройки.
   
     
Най-продаваните модели по марки (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 3 години )
    А защо не пробваш първо да четеш, и после да предложиш малкото си зловонно мненийце :D
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Карач ( преди 3 години )
    Е тук има една японка за цвят, другите си ги знаем кои са 5/6 марки които не се променят, само си менят местата.
  • #19
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Твърдин ( преди 3 години )
    Кой реши да набута Тесла при премиумите. Нито качеството на изработка, нито интериора отговарят.
  • #18
    1 rate up comment 8 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 3 години )
    GENESIS навлезе и по своя н/н ще докаже, че с вложени правилно и уместно едни 30-40 процента по-малко паре за ТЯХНАта машина, отличаваща се с неистово високо кач-во, висша форма на ЛЮКС и екстри+неимоверно супер-изживяване при шофирането /след RR!/ от ДЕ-премиумите, ще убеди степ-бай-степ РЕАЛно умните си клиенти, че НЕ е въпросът да хвърляш пари на ветъро, а да ги влагаш наистина точно и целенасочено в ПРАВилната машина /стига да разполагаш с желаната цифра!/ и скоро ще отпочне да мачка ЯКО!!!
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Смех ( преди 3 години )
    На какво се радва европееца смачкани корейски и японски недоразумения ребрандирани Хуйндай и Тойоти добре че ЮК се махнаха от този боклучав союз та сега там е рай американски пикапи Корвети и масълкари А ние тука вместо да се изкефим на някой Кейдилак се радваме на дженезиси и други недоразумение от атраните на късоразмерните полови членове
  • #16
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Всичко е платена реклама на електричките по целия свят. Защо в заглавието на статията, задължително трябва да се спомене точно Тресла, при положение че има още толкова марки и модели в нея. Волво е със страшен ръст тази година, защо не го споменете в статията, или новия за Европа Генезис. Както се рекламират ге,й парадите, така се рекламират и г,ей електричките.
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Премиума беше ясно дефиниран в миналото големи мощни двигатели екстри и скъпи материали.Но зелената джендър вълна промени това затова се набутаха в този сегмент и всякакви корейци тайванци виетнамци и тн.Преди под премиум се разбираше само нещо задвижвано от в8 или в12 и само немците и някои англичани влизаха в тая категория в Европа
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И какво като е влезнал дженезиса така и ще излезне като Инфинити Лексус който има почти коокото ДС с три пъти повече модели и тн.За разлика от Сащ в Европа са шовенисти.Французина кара Ялпин или ДС немеца Мерк Бмв или Ауди може и Порш от другата страна имаме китайците с Волво което си го карат шведите и индииците с Ленд ровер че и Джягуар Европа не е Сащ и скоро всите жълтури ще го разберат.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Също така не гледайте въобще тези измислени статии. Американските дилъри на автомобили, слагат каквито надценки си пожелаят. На коли които виждат че са търсени, си слагат по 100 процента надценка. Силвър стар, не от измислена статия- за S класа 5000 лева ремонт на ударена джанта в бордюр, с изкривен кормилен накрайник, боядисването в сив графит на джантата и нова гума Континентал. Доста далеч от измислената статия.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Те другите марки понеже не печелят от след продажбено обслужване. 10 и 7 г. гаранция, на какво ти прилича. Нова кола обслужвал ли си? На една Инсигния, смяната на верига със зъбни колела и обтегачи, без работа е около 2200 лева, 750 лева ти е вътрешно каре. Говорите на изуст, без да сте в час.