IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault 5 Turbo 3 се завърна като хечбек с 400 коня

Легендарният модел запазва двигателя с вътрешно горене

Новите екологични стандарти принуждават производителите да електрифицират масово моделната си гама, но има и компании, които искат не само да запазят двигателя с вътрешно горене, но и да привлекат внимание към легендарни модели. Една от тях е фирмата Legende Automobiles, която възроди легендарното Renault 5.


Renault 5 Turbo 3


Дизайнът на машината е напълно разпознаваем, но каросерията е направена изцяло от карбон, като целта е максимална намаляване на теглото. Калниците са сериозна разширени, за да може да поберат новите джанти – 16-цолови отпред и 17-цолови на задната ос.

Възроденото Renault 5 Turbo 3 е оборудвано с диодни светлини, но твърдо се придържа към стила на модела от 80-те години на миналия век. Каросерията е получила червени акценти – в този цвят са корпусите на огледалата и предните стойки, а също така част от джантите и удълженият спойлер на покрива.


Renault 5 Turbo 3


Впечатление правят дифузьорът, квадратните тръби на изпускателната система и сниженото окачване. В салона са поставени двузонов климатик, спортен волан, цифров приборен панел и тънки седалки с 4-точкови предпазни колани.

Най-интересно обаче е под капака, където е поставен 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, който развива 400 к.с. Така той значително превъзхожда двигателя на класическото Renault 5 с неговите 168 к.с. Засега липсва информация както за цената, така и за тиража, в който ще бъде произведен автомобила.

Още снимки на възродения легендарен модел - вижте в галерията:


Снимки: Legende Automobiles

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ИванчУ ( преди 2 години )
    Много смело и интересно решение от Рено на фона на всичките съвременни и модерни решения. Дори изглежда някак си просторно от вътре. А и доста смело бих казал по отношение на агрегата. Докато всички се елинтрифицират или скопяват с малки кубатури и турбини, тези пилят двигателя и вадят завидна мощност. Интересно ми е каква съдба ще има тази машинка.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Димитреску ( преди 2 години )
    Рестомодите са на мода. Обаче, както ви ждам, не ги "карат много".
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бат Рамбо ( преди 2 години )
    Много близо до едно време. Сега остава Илия Чубриков да спечели рали България с нея.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Дам за пежо 205 Т16 в група B съм чувал, ама за умрялото рено в тази група точно няма нищо. Ще споделиш ли какво спечели рено в гр. Б ? Освен, че сте клошове ами сте и неграмотни рено феновете!
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    qqqqqq ( преди 2 години )
    Който не е чувал за легендарната група Б да не коментира.
  • #7
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    рено винаги е било в сянката на пежо, особено сега!
  • #6
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Дошо ( преди 2 години )
    Настъпана жаба!
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 4,напротив не е останало в ничия сянка,а ти не си запознат въобще с автомобилния спорт от това време и прословутата гр.Б с турбо динозаврите,към които принадлежеше и това Рено 5 Турбо.
  • #4
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Що ерено все е .. и на времето не беше легенда и си остана в сянката на пежо 205. Напразен напън за фалшива легенда.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 години )
    Не знам... някак грозна, но ме кефи :-)