fallback

Mercedes-Benz М-Class на старо - струва ли си покупката?

Атрактивният и солиден всъдеход си има своите слабости

По правило, когато става въпрос за надеждни и висококачествени автомобили, хората преди всичко се сещат за компании от Германия, като основно вниманието се насочва към премиум-марките Mercedes-Benz, BMW и Audi. Първата от тях си е спечелила репутацията на производител на забележителни, но и доста скъпи модели, което кара много хора да се ориентират към пазара на употребявани автомобили, където цените са по-високи.

Едно популярните предложения на коли на старо е Mercedes-Benz M-Class, който се появи още в края на миналия век. За по-малко от 10 000 евро може да се намери второто поколение на модела (W164), излязло през 2005 година. То до известна степен повтаря първото, но има и доста промени. Например, това вече не е рама, което предизвика опасения, че ще вложи всъдеходните способности на автомобила, но това не се случи.

Сред предимствата на всъдехода е задвижването на четирите колела с понижаващи предавки и блокировки на диференциали. Освен това, може да бъде открита версия с пневматично окачване, при която пътният просвет е увеличен и това допълнително подобрява представянето при тежки условия.

Струва ли си M-Class на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Георги Плевен ML350, ( преди 2 години )
    Mercedes ML350,211кс,bluetec,2010г.Прекрасен автоматик,пъргав двигател,красив салон,високо и стабилно окачване,разхода градско лято е м/у 13-17,извън града от Плевен до София и обратно за около 320км с скорост около 90-140, допълних с 36лт НАФТА.Всеки, както иска да го рабира.Преди карах WV Touran 2.0 140,2007г и със същото ходене ми гореше 25лт.Кеф,кеф,кеф.(Сега и жена ми ми пуска по често)Както се казва с две думи MERCEDES-BENZ
  • #10
    джъст -А- мен ( преди 2 години )
    Малка, но впольне уместна кУрекЦИЯ: По правило, когато става въпрос за надеждни и висококачествени и здрави и рилайбълни супер-автомобили, УМНИТЕ и НАХОДЧИВИ ТРЕЗВО мислещи хора преди всичко се сещат за утвърдени компании от Япония, КУРеЯ или БританиЯ като тук основно вниманието се фокусира към премиум-марките: ЛеХъС, ДЖЕНЕЗИСът и Бентли, респ. Астон Мартин /особено при повечко ср-ва в джоба!/.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Дето си го карал първия мл, кво общо има с тоя от снимката?
  • #8
    neron1150 ( преди 2 години )
    Аз карам МЛ270 И ИМАХ 430 v8 бензин.С дизела имах доста проблеми то дюзи то турбо но си го стегнах и сега си пее...Бензина беше уникален,на 90 000 мили казвам ви Тъкат...но направи проблеми с кутията като му смачкам кикдауна и се чудеше кво да прави и така замина за Африка може да е станал картечен джип
  • #7
    НАДИН ( преди 2 години )
    Струва си - тежък е има и цветно - алумин, бакър малко.Добър е 400 лв. докаран на място.
  • #6
    ха ха ( преди 2 години )
    7-степенна G-Tronic, която е сред най-надеждните пазара. Тя не се нужда от обслужване, защото маслото в нея е проектирано за целия срок на служба. WTF? Няма такова нещо, не лъжете хората :)
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Като цяло - доста са добри. Правилно е отбелязана, че мотора 350 бензин е калпавичък, препоръчително е тоя от 306 коня, но той е по-скъп, така че дизел не е за пренебрегване.
  • #4
    Карач ( преди 2 години )
    МЛ 320 бензин на газ, много върви 218коня гори 14/15газ много як на шасито на старата Г класа, но по луксозен и не толкпва ръбат, има бързи и бавни скорости, евтина подръжка. Бие всички други джипки по всичко от неговия клас. На магистралата върви и вози като кола, не като японските талиги дето се литкат и повече от 140км/ч не вдигат.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Пешо, CDI е дизел, а не бензиинов. Имат и бензинови CGI, но предимно в Америка.
  • #2
    Браво ( преди 2 години )
    Мечтата на всеки средностатистически бай *** второ поколение гражданин.
fallback
Последни