fallback

Mercedes-Benz М-Class на старо - струва ли си покупката?

Атрактивният и солиден всъдеход си има своите слабости

По правило, когато става въпрос за надеждни и висококачествени автомобили, хората преди всичко се сещат за компании от Германия, като основно вниманието се насочва към премиум-марките Mercedes-Benz, BMW и Audi. Първата от тях си е спечелила репутацията на производител на забележителни, но и доста скъпи модели, което кара много хора да се ориентират към пазара на употребявани автомобили, където цените са по-високи.

Едно популярните предложения на коли на старо е Mercedes-Benz M-Class, който се появи още в края на миналия век. За по-малко от 10 000 евро може да се намери второто поколение на модела (W164), излязло през 2005 година. То до известна степен повтаря първото, но има и доста промени. Например, това вече не е рама, което предизвика опасения, че ще вложи всъдеходните способности на автомобила, но това не се случи.

Сред предимствата на всъдехода е задвижването на четирите колела с понижаващи предавки и блокировки на диференциали. Освен това, може да бъде открита версия с пневматично окачване, при която пътният просвет е увеличен и това допълнително подобрява представянето при тежки условия.

Струва ли си M-Class на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Гари ( преди 1 година )
    Като гледам коментарите тук, ми се струва че повечето от тях са от хора дето нямат пари и за Жигула. Някой чул, че някой в кръчмата казал че еди какво си с този Мерцедес....Такива са повечето коментари. А той ходи пеш и крадешком поглежда към минаващите по-скъпи коли.....
  • #20
    Дууууу ( преди 3 години )
    Щом колата е изхвърлена от употреба значи така требе!
  • #19
    Тираджията ( преди 3 години )
    Карам ML 320 bluetec 2009 в момента е на 294 000 км. Абсолютно нищо не се е случило! Имам и С220 2005г . 390 000 км. и при него няма проблем!
  • #18
    хххх ( преди 3 години )
    Дърт барутник. Скъпи ремонти
  • #17
    Az ( преди 3 години )
    По-голям таралясник от този,едва ли има!
  • #16
    LДаркоз ( преди 3 години )
    Уникално скъпа поддръжка! Просто няма нещо, което да не се счупи в тая кошница. Окачването е като рохко яйце, а ремонтът отива над 2000. Като гръмне турбото, а това е често, сумата е около 4000. Говоря за оригинални части, а не за китайски измислици, които после си ги чукаш в главата. Тарикатите ядоха дървото и сега такива се продават по 6-8000. Взимаш и даваш още 10-12000,за да стане кола....МЕРСИ, но някой друг път! Комшията си взе такъв и полудя, сега няма оттърване и ще го кара вечно!
  • #15
    Who Cares ( преди 3 години )
    Георги Плевен ML350, ***Гоше, поздравявам те за сполучливото мнение и прекрасния избор. Невероятно е, но си уцелил 10-ката щом вече и жена ти ти пуска, пък и спестяваш от Виагра. Обаче се чудя, когато си карал Туарега и доколкото се подразбира жена ти не ти е пускала как се оправяваше. Да не би пък нещо там с туарега да си се пускал?
  • #14
    Who Cares ( преди 3 години )
    Всяка луксозна кола НЕ си струва парите дори преди да се наложи да отидеш в сервиза. А след това... коментарът ми е излишен.
  • #13
    батко ( преди 3 години )
    С две думи-пазете се от този таралясник, не може да мине повече от100к без ремонт.....
  • #12
    До 10 харесващия сам ( преди 3 години )
    Когато става дума за премиум и луксозни автомобили, няма утвърдени японски и корейски марки, те са *** анко вци с извратен вкус.
fallback
Последни