IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Британци посочиха най-чупливите 5-годишни автомобили

Експертите съветват тези 25 модела да бъдат избягвани при покупка

Абсолютни всички автомобили, независимо от марката и модела, се чупят в процеса на експлоатация. Въпросът е, колко често се случва това и колко силно удря ремонтът по джоба на собственика. Колкото по стара е колата, толкова по-чести стават посещенията в сервиза, но понякога се случва и нови автомобили да скъсат нервите на собственика си.


надеждност


Правейки избор в полза на един или друг модел, човек не бива да се опира само на характеристиките и външността. На преден план излиза друг основен фактор – надеждността, тъй като той може да ориентира клиента какви разходи ще направи по автомобила, който си е харесал. Затова се правят и класации за надеждност, като поредната е на изданието What Car.

В рамките на своето изследване експертите са разпитали 13 000 собственици на автомобили на възраст до 5 години. В списъка попадат 175 модела от 31 марки, като всички повреди по тях са разделени различни категории, сред които са климатик, акумулатор, каросерия, спирачки, двигател, изпускателна система, горивна система, скоростна кутия/съединител, спътникова навигация, окачване, интериор и др.


надеждност


Средната цена на ремонта, според собствениците, е около 200 евро. Максималната сума, която е платена за отстраняване на повредаq е 1800 евро, като това също е взето предвид при съставянето на класацията. Автомобилите с най-сложни и скъпи ремонти съответно са най-слабо надеждни, а тези, които се поправят бързо и евтино, получават високи оценки.

Изданието посочва общо 25 автомобила на възраст до 5 години, които трябва да бъдат избягвани заради проблеми с надеждността. Местата от 25-о до 11-о заемат: MG ZS EV (2019-) – 89,4%, Jaguar E-Pace (2017-) – 88,4%, Kia Picanto (2017- ) – 88,3%, BMW X6 (2014-2019) – 88,2%, Nissan X-Trail (2014-) – 87,6%, Opel Insignia Grand Sport (2017- ) – 87,4%, Mercedes C-Class (2014-) – 87,3%, Nissan Qashqai (2014-2021) – 87%, Jaguar XJ (2010-) – 86,6%, Ford S-Max (2015-) – 86,5%, Dacia Sandero (2013-2020) – 85,9%, Suzuki Ignis (2016 г.) – 85,9%, Tesla Model S (2014-) – 85,7%, Tesla Model S (2014-) – 85,7% и Volkswagen Golf Diesel (2013-2020) – 83,6%.

Топ 10 на най-чупливите автомобили според What Car (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Отворих статията за да видя дали са имали наглостта да сложат 25 прелиствания , ама са се въздържали , бравус
  • #18
    12 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Матричните фарове са несравнимо по-сложни от хибридчетата на Тойотка с двигател от гаражен генератор.
  • #17
    8 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Метрични фарове са една част, докато цялата хибридна система е инженерно сложна система,несравнима с едни фарове. Дачия може да я сравняваш само с Голф и Поло и другите германски еднодневки
  • #16
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Отивай да гледаш на Камен Донев "Как да не ни личи, че сме неостри", че спешно ти трябва. Като напишеш, че хибрид на Тойотка е сложен, без всякакво съмнение показваш, че IQ-то ти е под 80.
  • #15
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Че те Дачия са с повече ексти от Тойота, отвори и виж какво предлага базово най-евтината Дачия, неща които при Корола ги няма и като екстра, Голф от 2015г. Се предлагаше с матрични фарове, при Тойота не се предлагат а при Лексус едва от тази година ги предлагат като екстра.
  • #14
    11 rate up comment 18 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    То ако беше така Дачия и Фиат и Фолцваген Поло щяха да са най-здравите коли,ама не е така.Как какво да се развали в Корола- Корола е с най-сложна техника- хибридите, много по-сложни системи от обикновени двигатели на немските таратайки. И 1.2Турбо Корола е с директно впръскване, но както винаги здраво направено от Япония.
  • #13
    20 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    То малко подвеждаща класация, по-скъпите ремонти, по-ниска надеждност, по тая логика скъпите коли имат естествено по-високи цени на части и труд, освен това 3-4 пъти повече екстри, тоест 3-4 пъти повече неща за разваляне. Какво да ти се развали в Корола? Стар двигател, няма дори директно впръскване, две предни ел. стъкла и климатик и до там.
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Най-добрата кола-служебната.
  • #11
    17 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Немските клоаки са на първите места по всички класации за трошливи коли заедно с Дачия и Фиат.
  • #10
    17 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Карай си немска таратайка,кой те спира. Но най-здравите и красиви коли са японските.А и най-бързите.