IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Британци посочиха най-чупливите 5-годишни автомобили

Експертите съветват тези 25 модела да бъдат избягвани при покупка

Абсолютни всички автомобили, независимо от марката и модела, се чупят в процеса на експлоатация. Въпросът е, колко често се случва това и колко силно удря ремонтът по джоба на собственика. Колкото по стара е колата, толкова по-чести стават посещенията в сервиза, но понякога се случва и нови автомобили да скъсат нервите на собственика си.


надеждност


Правейки избор в полза на един или друг модел, човек не бива да се опира само на характеристиките и външността. На преден план излиза друг основен фактор – надеждността, тъй като той може да ориентира клиента какви разходи ще направи по автомобила, който си е харесал. Затова се правят и класации за надеждност, като поредната е на изданието What Car.

В рамките на своето изследване експертите са разпитали 13 000 собственици на автомобили на възраст до 5 години. В списъка попадат 175 модела от 31 марки, като всички повреди по тях са разделени различни категории, сред които са климатик, акумулатор, каросерия, спирачки, двигател, изпускателна система, горивна система, скоростна кутия/съединител, спътникова навигация, окачване, интериор и др.


надеждност


Средната цена на ремонта, според собствениците, е около 200 евро. Максималната сума, която е платена за отстраняване на повредаq е 1800 евро, като това също е взето предвид при съставянето на класацията. Автомобилите с най-сложни и скъпи ремонти съответно са най-слабо надеждни, а тези, които се поправят бързо и евтино, получават високи оценки.

Изданието посочва общо 25 автомобила на възраст до 5 години, които трябва да бъдат избягвани заради проблеми с надеждността. Местата от 25-о до 11-о заемат: MG ZS EV (2019-) – 89,4%, Jaguar E-Pace (2017-) – 88,4%, Kia Picanto (2017- ) – 88,3%, BMW X6 (2014-2019) – 88,2%, Nissan X-Trail (2014-) – 87,6%, Opel Insignia Grand Sport (2017- ) – 87,4%, Mercedes C-Class (2014-) – 87,3%, Nissan Qashqai (2014-2021) – 87%, Jaguar XJ (2010-) – 86,6%, Ford S-Max (2015-) – 86,5%, Dacia Sandero (2013-2020) – 85,9%, Suzuki Ignis (2016 г.) – 85,9%, Tesla Model S (2014-) – 85,7%, Tesla Model S (2014-) – 85,7% и Volkswagen Golf Diesel (2013-2020) – 83,6%.

Топ 10 на най-чупливите автомобили според What Car (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #39
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Ggggg ( преди 2 месеца )
    ДА СРАВНЯВАШ ЯПОНСКА ТЕХНОЛОГИЯ С..... ДРУГИ *** Е ВСЕ ЕДНО СВИНЯТА ДА СТАНЕ ЛЕБЕФ
  • #38
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Дххдс ( преди 2 месеца )
    Оле, от LFA и GTR насам...доста време мина. Хич ги няма спортните им коли, вече цяла вечност. Японците са спецове в производството на масови коли, само дето тук в Европа, въобще не са масови(малките Тойоти са изключение).
  • #37
    6 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Сеати, аудита, мъка, мъка! Някакъв *** тук се пенеше колко са подобрили качеството Сеат. Пълен майтап са! Това е истината.
  • #36
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Абе, японските хибриди като са толкова лесни за правене защо не взеха и германците да понаправят някой, че да си покрият емисиите и да не стават за резил да плащат глоби? Ами по-голям резил и технологична безпомощност от дизелгейт дали ще има някога в историята на автомобилостроенето?
  • #35
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Е няма такъв гьонcурат като форумната *** - те европейците им скъсаха гащите от глоби за непокриване на стандартите, въпреки че вагонетките си плащат за да им ги пишат тия стандарти, той пак пелтечи че японците били назад технологично - ха-ха-ха, абсолютен ***.
  • #34
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Никата ( преди 2 месеца )
    Интересно, защо никъде не се споменават марките Хонда и Мазда? Може би, защото не се трошат на солети, изненадвам се, че опел е толкова назад, особено инсигния, като цяло при тех колата е консуматив, и на сяка смяна на масла сменяш половин двигател, също като при гоуфа - не много скъпи ремонти са там, но пък редовни, ден през ден си в бокса :Д
  • #33
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Байчо ( преди 2 месеца )
    Много селяци на които света им свърша пред паркинга на панелката , не знаят че японските и корейските коли имат супер луксозни версии за пазарите в Азия и Сащ.Просто Европа не допуска такива модели тука все пак си пазят пазарен дял.Налагат се и мита.Така че е мн смешно някой *** като се изцепи , те японците не могат да правят коли хаххахаа и рядко като направят спортен модел пак избиват рибата - справка с2000, нсх , 370з , гтр...лфа
  • #32
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #31 ще трябва да провери какво е бус и какво е пикaп и закакво и къде се използват.
  • #31
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И какво, като носи 1,5 т? Всички европейски бусове носят по толкова и са с модерно задно окачване на самоносеща каросерия, предлагайки отлично пътно поведение. Единствената причина за се ползва рама и листови ресори е съвсем проста - японското е клоака.
  • #30
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Плам ( преди 2 месеца )
    Прави впечатление че само ландове ,пълни ***