Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.
В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.
6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):
Често срещата измама е диагностика на автомобила, която така и не бива извършвана. Клиентът предава колата си за диагностика и спокойно очаква присъдата извън сервиза или на определено за тази цел място. В същото време диагностика не се извършва, а ремонтите се предписват на случаен принцип. За да избегнете този метод на измама, трябва да помолите механика да присъствате лично. Така ще имате шанс да избегнете измамата и да се уверите, че колата наистина трябва да бъде ремонтирана.