Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.
В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.
6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):
Понякога се случва в сметка, предоставена от сервиза, да бъдат включени дейности, които не са направени по време на престоя на автомобила, както и материали, които не са използвани. Например, написано е, че за почистване е използван цял пакет от даден препарат, а всъщност е било нужно минимално количество от него. Затова и клиентът трябва внимателно да прочете предоставената му фактура и да не се притеснява да задава въпроси за всяко нещо, което не му е ясно.
Много важно в случая е да се внимава и при избора на самия сервиз. Преди да се обърнете към него, проучете внимателно услугите, които предлага и цените. Проверете в интернет (това вече става много лесно) за мнения относно качеството на работа в сервиза.