Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.
В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.
6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):
Понякога се случва и обратната ситуация – счупен детайл за заменя отновно със счупен. Тогава измамата се откривма по-лесно – просто поискайте да видите новата част, преди тя да бъде поставена в автомобила ви. Ако откриете по нея следи от ремонти или боядисване, не се колебайте да поискате нейната замяна. Или още по-добре – отидете в друг сервиз.