IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lada връща на пазара заводската оф-роуд версия на Niva

Niva Bronto ще се предлага в две нива на оборудване

След модернизацията на семейството Lada Niva, което се раздели в моделните линии Travel и Legend, от АвтоВАЗ са готови и с обновлението на най-екстремната версия за оф-роуд на всъдехода, наречена Bronto. Модификацията се предлагаше до края на 2020 година, като по тогавашната информация на производителя нова версия не бе планирана.


Lada Niva Bronto


Поради големия интерес от страна на клиентите, обаче, АвтоВАЗ решиха да обновят и тази модификация. Тя се отличава от конвенционалната Niva по увеличения пътен просвет, усиления заден мост, лекосплавни джанти и гуми за всякакви терени. Малко по-различен и "по-приключенски" е и дизайнът на всъдехода, който е с повече предпазни панели от черна пластмаса.

Модификацията Bronto е конструирана на базата на Niva Legend с три врати и максимално ниво на оборудване, като разполага с климатик, подгрев на седалките и огледалата. Клиентите ще могат да избират между две версии - Luxe и Prestige, които ще предлагат различни "екстри". За разработката и производството на модела отговаря дъщерното предприятие ВИС.


Lada Niva Bronto


В самата компания наричат обновения дизайн на Niva Legend Bronto "по-изразителен". "Луксозната" версия получава специални борни, рейлинги и уширители на колесните арки, под които се крият 15-инчови колела с гуми Mud Terrain. Версията Prestige е допълнена с оригинална решетка на радиатора и масивни пластмасови брони, странични прагове, пластмасови уширители на калниците и фарове за мъгла.

Срещу доплащане може да се поръчат инсталиране на LED бар на покрива и камуфлажна боя на каросерията. Обновената Niva Bronto е с по-комфортни седалки, обновена климатична система, подобрена шумо- и виброизолация, както и сателитна система ЭРА-ГЛОНАСС.

За задвижването се грижи добре познатият 1,7-литров бензинов мотор с мощност от 83 конски сили, който е стикован с 5-степенна механична трансмисия, постоянно 4х4 задвижване с бавни предавки и блокировка на предния и задния диференциал.

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 18 часа )
    Ами не знам колко е проходимо, но пък е трошливо, а тришлив офроуд автомобил, не си е работа.
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    До 6 ( преди 2 дни )
    Е като знаеш къде се продава това нещо как да му сложиш комън рейл мотор. Само си представи как пали в Сибир при минус 45 градуса...
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    зимата на 41 е виновна
  • #7
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Жоре ( преди 3 дни )
    Този руски таралясник в стоков вид може да засрами с проходимост почти всеки друг автомобилв този клас.Изключение правят Уаз 469, Патриот, Jeep Wrangler и Suzuki Jimny.То те май останаха с 2 моста на пазара.А Нива-та дори е само на заден твърд мост...Само да пооправят малко обработката на ламарините, че са ръждиви още от авто салона...
  • #6
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Язе ( преди 3 дни )
    Абе сложете и един К9К 1,5 ДЦИ - 110 к.с. на Рено и ще избиете рибата. С тоя допотопен мотор технология от началото на 60тете на 20 век само в Русия ще си я карате и пак без печалба докато не фалира завода след няколко години не знам за кой път.
  • #5
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Ник ( преди 3 дни )
    Забележително мощен 85 к.с мотор ще даде възможност на Ладата да направи световни рекорди и засенчи всички други джипове предвещавам бляскаво бъдеще на този Звяр но няма да си я купя страхувам се да карам толкоз мощна и Яка кола тя си екосмическа технология вероятно има и Ербег.
  • #4
    13 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Руски таралясник,за собствените им нужди
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 3 дни )
    Не знам дали отива, но имам автомобил с волан с три спици и автомобил с волан с 4 спици. Е по удобен от воланът с 4 спици няма. Конглокира го воланът на Панда с две спици.
  • #2
    5 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    тоя волан не и отива толкова години не се сетиха да го сменят.
  • #1
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Легендата!