IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Kia увеличи пробега на EV6 още преди старта на продажбите

Електромобилът вече изминава близо 530 км с едно зареждане

Корейският производител Kia обнови своя електромобил EV6 още преди официалното му излизане на пазара. От компанията обявиха, че моделът вече ще може да изминава близо 530 км с едно зареждане.


Kia EV6


При премиерата на EV6 бяха разкрити неговите характеристики и в тях беше посочен пробег от 510 км. Той се отнасяше за версията със задвижване на задните колела и батерия с капацитет 77,4 кВт/ч. Сега обаче тази цифра е малко по-голяма – 528 км, като и двата показателя са засечени по новия цикъл на измерване WLTP.

Самият електромобил беше представен през март 2021 година, като на някои пазари вече се приемат поръчки за него. Освен със задно предаване, Kia EV6 ще се предлага и с два електромотора, тоест със задвижване на четирите колела. При тази версия пробегът си остава първоначално посочения от производителя – 506 км.


Kia EV6


Най-достъпният вариант на електромобила ще струва 55 000 долара, а топ-версията – GT Line, се оценява на 59 000 долара. Това са цените за Южна Корея, докато тези за Европа ще станат ясни на старта на продажбите на Стария континент, които са планирани за края на октомври.

Снимки: Kia

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Вин ( преди 6 дни )
    До14" Корейският гигант Hyundai Motor е постигнал най-добрия си финансов резултат от години през второто тримесечие на 2021, обяви компанията"
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Еnzo ( преди 6 дни )
    Като ви чета коментарите под всякакви статии за електромобили, имам чувството, че се намирам в 2014г. Тогава се надпреварваха всякакви инфантилни фенове на iPhone да обясняват как е свършено с европейското и главно немското автомобилостроене и как Тесла щяла да разбие всички и едва ли не след има-няма 5 години, всичко що се движи по улиците, щяло да е... Тесла. Точно толкова, колко е вярно това днес, ще е вярно и след 10, 20 или 30 години...
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Премиума умре *** с краят на двгАко Ес классето беше още 90-те с 4-ри цилиндрес щеше ли да е по "премиум" от Ситроен Ксантия.Щеше ама друг път.Немците бутаха напред благодарение на в8 и в12 двигателите ама с краят им и те са крайЕлектричка с кожен салон всеки може.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    За Кията още не знаем кой знае колко, но на Хюндайът ореолът му започна да гасне. Има бол тестове на пътя и вече се знае, че качеството на материалите вътре не е като за цената, мултимедията е бавничка, а окачването доста се накланя в завоите. За мен, поне, е по-слабо предложение от Тесла.
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Ха ха Mercedes GLE, голям, лексозен СУВ с 4х4 60000долара, КИА със задно 55000 долара, дори не предлагат като екстра матричви фарове, Тесла модел Y с 4х4 ускорение от 0-100 4,8 сек. Освен по-бързо със 8000 долара по евтино, майтап ли си правят от КИА? Феновете ги разбирам защо пишат глупости, но погледнете реално на нещата, бихте ли дали толкова пари за КИА, вместо да вземете Мерцедеса или модел Y? Ама бъдете честни.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    smirn0ff ( преди 1 седмица )
    КИА отдавна не е това, което беше преди 15г.В момента може спокойно да се мери с големите в качеството и поддръжката
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Кия и Хюндай обадиха такива цени, защото не могат да произвеждат твърде масово в началото. Няма батерии. Идеята е да оберат поръчките на хора, които са готови да плащат много за нещо ново, а ако съдя по форумите, има доста такива балами, които поръчват без нито един тест на колата в реални условия. След 1-2 година ще намалят цените. Всички производители правят така, включително Тесла, която в началото произвежда само най-скъпите модификации.
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    В момента само едно Порше Тайкан и няколко Аудита които са на 800V могат да се мерят с този автомобил и да се зареждат за 20 минути, Тесла не ми ги говори, нямат зарядни тук и няка кой да ти обслужи колата, цената е долар към евро и отгоре.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 4 ( преди 1 седмица )
    За 4х4-то съм съгласен но цената която цитираш е с отстъпки и потенциални спестявания от гориво - горе има бутон purchase price и цената скача до почти 53к
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 1 седмица )
    За хората които си ползват главите, цените не се определят от марката, а от това какво ти предлагат за това, което плащаш! В случая КИ EV6 доста предлагат (просторен и моще електромобил с над достатъчен пробег), а дали ще са успешни срещу европейския Y, ще разберем 2022г.