IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Urus вече е най-произвежданото Lamborghini в историята

Днес италианската компания прави повече кросоувъри, отколкото суперколи

Само преди дни Lamborghini представи резултатите от своите продажби за първите 6 месеца на годината, които се оказаха най-добрите в историята на марката, а сега компанията се похвали и с още един рекорд - фабриката в Сант'Агата Болонезе вече е произвела 15 000 бройки от всъдехода Urus.


Lamborghini


За постигането на този резултат са били нужни само 3 години. Премиерата на модела се състоя в края на 2017 година, но първите автомобили бяха доставени на собствениците си едва 6 месеца по-късно. За сравнение, суперколата Huracan се задържа на конвейера 5 години, преди тиражът му да достигне 14 000 единици и той да се превърне в най-масовото Lamborghini, измествайки предшественика си Gallardo, който се произвеждаше в продължение на 10 години.

Първата „пълна“ година на производството на Urus беше 2019-а, като тогава марката удвои своите продажби. Сегашните резултати сочат, че реализираните бройки от кросоувъра на пазара за първото полугодие – 2796, превъзхождат общия резултат на суперколите Aventador и Huracan – 2056.


Lamborghini


До края на годината трябва да дебютира и обновения всъдеход, който ще се казва Urus Evo. Той ще запази сегашния 4,0-литров V8, като за бъдещата версия Sport RS мощността му ще бъде увеличена от 650 на 675 к.с. Ще има и плъг-ин хибрид със задвижваща система на Porsche, която развива над 800 к.с., както и всъдеходен вариант ST-X, за който главният инженер на марката Маурицио Реджиани намекна още преди 2 години.

Снимки: Lamborghini

0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 2 години )
    Наричате Урус няколко пъти кросоувър и всъдеход, а колата е SUV. Не сте си написали домашното.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Джони ( преди 2 години )
    Най готината според мен, е Авентадор.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    И да допълня - Бентли Арнаж е Алуди S8, Континентал и той е *** същата ама скъсена платформа.
  • #9
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 2 години )
    Ами който не чете, се излага. Да, Бентяга, Урус , големите джипки на Ауди, всичките те са на платформата на Туарег. Като се зачовъркаш под кожата и хрома, навсякъде изкачат емблеми на Ваген. Широн си е друга бира. Но Audi R8 и малкото Ламборджини пак са братя с различни дрешки и пълни с части на Ваген. Вагените пробутват претоплени манджи с екзотични подправки, на хората без вкус.
  • #8
    20 rate up comment 5 rate down comment
    До 7 ( преди 2 години )
    Точно така Ламборгини е Туарег Ауди е Шкода, Бентли е Сеат а Бугати Широн, всъщност е Фолксваген Джета.. Да, ама не. Това, че жена ти ива два крака, две ръце и една глава, като мис свят, не е прави мис свят.
  • #7
    15 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Малко е гадно да си вземеш Ламборгини и после да разбереш, че е на една и съща платформа с разни други вагени за простолюдието като Туарег.
  • #6
    12 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Пътищата в Русия и БГ са лоши и не стават за ниски ламбота. За това мутрите се качиха на СУВа
  • #5
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това няма нищо общо с джипките. Днешните "джипки" са просто побдигнати комбита с AWD. Дори и новата Тойота и новия Мерцедес вече не са истински джипки и не стават за офроуд. Всички почнаха да правят паркетници.
  • #4
    33 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега вече стана ли ви ясно защо Ферари ще вади SUV, всичко е за пари, много пари. Богатите искат джипки, цената не ги интересува. На ви джипки.
  • #3
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Car guy ( преди 2 години )
    Готино е ламбото, ама си е за превзети снобари. Все нещо трябва да прави пари на компанията.