fallback

С колко оскъпяват новите коли изискванията от Брюксел?

Сравняваме цените на пет популярни кросоувъра в България и в Русия

В последните две десетилетия Европейският съюз с нарастващо темпо повишава стандартите си за вредни емисии и за безопасност. Което само по себе си е чудесно, разбира се. Но има и една негативна страна: нуждата от нови двигатели, от все повече допълнителни системи за справяне с емисиите и все повече задължително оборудване за безопасност тласка и цените на колите нагоре. В определен момент тази тенденция всъщност обезсмисля усилията за по-чист въздух и по-малко злополуки - просто защото цените на новите автомобили са вече толкова високи, че все повече хора предпочитат покупка на старо. През 2020 дори на заможните пазари в Западна Европа бе отчетен двуцифрен ръст в покупките втора ръка.                 Колко точно се оскъпяват автомобилите от изискванията на ЕС? Никой не може да каже с точност, разбира се, защото себестойността на колите е фанатично пазена търговска тайна. Но една съпоставка с пазар като руския - където се продават същите модели, но без особени изисквания - може да подскаже отговора. Ето цените на пет от най-популярните кросоувъри в България и Русия.         Колко струват автомобилите в България и в Русия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Интересно е от къде ги взимате тез данни? Примерно РАВ4 в Русия започва от 1.81 млн. рубли с ръчка и предно.Тука сте дали цена за 4х4 автомат. При Киа е същата работа та даже и при Дъстър където стартовата му цена е 950000 р а не 1022000.Да у нас вече не се продава версията без клима и с ръки на стъклата но разликата е още по осезаема от колкото я представяте.Истинската разлика е обаче в премиум класа.Мерц. ГЛЕ тука ти искат от 130000лв а там започват от 90000.
  • #18
    Тъпанчев ( преди 3 години )
    Да се сравняват ябълки с круши е съмнително дело.В Русия има държавна политика в сектора.Първо металите и пластмасите са по ефтини щот за експорта има мито.Второ тока е 2-3 пъти по ефтин от ЕС,заплатите са на нивото на Румъния дори в заводите на Тойота и ФВ. Да не говорим че тези цени в действителност са с 10% по ниски за семейства или първа покупка в живота. От там иде и разликата при еднакви заплати с нашите 50 пъти повече продажби при 20 пъти по голямо население.
  • #17
    Чук ( преди 3 години )
    Ура гусда и гуспожи Иврупейци....да живей *ият съюз!!!
  • #16
    До 14 ( преди 3 години )
    Ми Буци нали се *** с Фолксваген в РъБу?!)))) НДе му са евтините коли? В чекмеджето?Ха ха ха
  • #15
    Тов. Сталин ( преди 3 години )
    Ну что товарищи, теперь вы поняли кто такие враги народа?!)))))
  • #14
    Вин ( преди 3 години )
    В Щатите и цените на горивата, и цените на автомобилите са свързани с основни свободи, като свободата на придвижване! Акцизи, лапачка за държавата няма, но за разлика от Русия компромиси със сигурността не правят. И едно въпросче: русоробите генетично ли ви е заложено или минавате специално обучение по идиотизъм, за да реагирате така на текста ми, в който по никакъв начин не засягам руснаците?
  • #13
    Русия ( преди 3 години )
    Ае убу де, ама те и са произведени ф Русия.Сейно, да сравни цинити на Сяоми ф Китай и тука.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    сбъркал си баровете и не ни казвай как да се обличаме и най вече какво да караме автомобила е за хора които обичат да прекарват свободното си време изучавайки хардуера и софтуера и да надграждат мощностни характеристики
  • #11
    до 10 ( преди 3 години )
    Дам, в русия не бива, ама явно и в щатите съвсем са я закъсали с тези ниски цени на автомобилите с големи мотори и много екстри. Ама те *** без дрескод, обаче с долари в джоба и лющят огромни телешки стекове, карат коли квито им е на сърце и не им дреме за зелената сделка, дето я плащаме ние ЕСбаровци В луксозния еврог.. й.ски бар с дрескода, лъснати *** и без два лева в джоба на минерална вода, а отпред трицилиндров екоот па дъци с размер на кутия за обувки на цената на пълноразмерен.
  • #10
    Вин ( преди 3 години )
    Влизаш в луксозен бар и има изисквания за дрескод - да си със сако, вратовръзка, в нормално физическо и психическо състояние! В ЕС е така, който не му харесва да напусне! Ще му поевтинят стоките, поради отпаднали изисквания, но ще му паднат в пъти доходите заради скъсаната връзка с икономиката на Запада. Освен това, познайте каква ще е безработицата, като се приберат поне 1млн. гастарбайтери?
fallback
Последни