fallback

Mazda CX-5 на старо – за какво да внимавате?

Ето ги най-често срещаните проблеми при първото поколение на модела

Mazda CX-5 е един от най-популярните SUV-модели през последното десетилетие. Той е на достъпна цена, изглежда добре, предлага изненадващо добре проектиран интериор и най-важното – оборудван е с надеждни двигатели. Първото поколение обаче вече остаря и ако искате такъв автомобил, трябва да обърнете внимание на някои проблеми.

Самият кросоувър дебютира на международното автомобилно изложение във Франкфурт през 2011 година, като това беше първият масов модел на Mazda, който използва новия по това време дизайнерски стил Kodo и технологиите Skyactive. Година по-късно Mazda CX-5 стъпи и на пазара в Северна Америка, където получава различни двигатели и оборудване от европейската версия.

При избора си клиентите могат да избират между бензинови двигатели с обем 2,0 литра (164 к. с.) и 2,5.литров (190 к.с.), както и с 2,2-литров турбодизел във два варианта на мощност – 150 и 184 к.с. Скоростните кутии с 6-степенни – механична и автоматична, като ниските нива на оборудване са със задно предаване, а по-високите получават задвижване на четирите колела.

Често срещани проблеми при Mazda CX-5 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    3Dattack ( преди 4 месеца )
    в семейството ми има два автомобила Mazda CX5 единият закупен в края на 2015 а (фейслифта) другият е закупен 2023 и е най новият модел и двата не са създавали абсолютно никакви проблеми ... имам навъртяни доста км като возия и материали може да не са нищо особено но като надеждност поне ние нямаме никакви проблеми като първият вече е на 10 години ... третият автомобил който имаме е Jeep Cherokee KL (всъщност аз карам него) той наистина за мен лично е най добрият автомобил с 9 степения ZF9
  • #21
    Динко ( преди 1 година )
    С двигател на мазда ли е цх5 2012
  • #20
    Стоян ( преди 3 години )
    Имал съм много коли / над 30/ , карал съм още повече покрай приятели. Научих се да разпознавам хубавата кола още по отварянето и затварянето на вратите и по миризмата на салона като нова. Със завързани очи мога да кажа колата какъв клас е . Миризмата на евтини тапицерии , нисък клас е една , а на кожата и дървените апликации на високия клас е съвсем друга. Та... пробвах и СХ5. Още при отварянето и затварянето на вратата не останах очарован, имаше нещо несериозно, лековато. Тест - драйва потвърд
  • #19
    Стоян ( преди 3 години )
    Имал съм много коли / над 30/ , карал съм още повече покрай приятели. Научих се да разпознавам хубавата кола още по отварянето и затварянето на вратите и по миризмата на салона като нова. Със завързани очи мога да кажа колата какъв клас е . Миризмата на евтини тапицерии , нисък клас е една , а на кожата и дървените апликации на високия клас е съвсем друга. Та... пробвах и СХ5. Още при отварянето и затварянето на вратата не останах очарован, имаше нещо несериозно, лековато. Тест - драйва потвърд
  • #18
    valio323 ( преди 3 години )
    Единствените проблеми са с страничните огледала и това че късат понякога верига на маслената помпа. Сменяно ли е обаче навреме маслото и подържана нормално няма проблеми. Нито е дървена нито е шумна. Просто стегната и директна като управление.
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Автоматикът на Мазда е пълна смешка. По надолнище без подаване на газ продъкжава да изброява скоростите нагоре, оставяйки колата да ускорява доколкото може. На ZF още 5-степенният автоматик от края на 90-те се усещаше и стоеше на ниска скорост, за да не се засилва колата. Като пиша, че японците са изостанали с 20 г., въобще не преувеличавам.
  • #16
    Чипът ( преди 4 години )
    Нискотехнологична скоростна кутия? И тази реплика от водач на бмв 318 на газ. Много ми е интересно как разбра каква е технологията на скоростната кутия?
  • #15
    PIP ( преди 4 години )
    Много тъпотия, много нещо. Повечето коментиращи си нямат и понятие от автомобила, да не говорим за автора на статията. Да амортисьорите на багажника се сменят по кампания, дневните светлини дефектират при фарове произведени между 2014 и края на 2015.и за тях има кампания. Старт стоп системата не дефектират. Заминава акумулатора и не работи адекватно. Сменяш го с нов и проблема е решен.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Дървения са си маздите като цяло, дори и най-новия цх5. Качваш се вътре и изглежда лъскаво, но като покараш малко разбираш, че съдържанието не отговаря на лъскавата опаковка. Кофти возия, технологично остарели скоростни кутии и двигатели, електроника, която уж я има, но не работи както очакваш. Реално Тойота или Киа или Фолксваген са много по-добре
  • #13
    Marto ( преди 4 години )
    Как са със задно тия чуват ли се !!
fallback
Последни