Новият главен изпълнителен директор на JLR - Тиери Болорe, официално започна работа през септември 2020 година, като веднага се зае да промени британския производител. Французинът е прекарал цял месец в проучване на всеки един модел на Jaguar и Land Rover, преди да вземе решението за неговата съдба.
Един от автомобилите, за които е решено, че нямат бъдеще, е флагманът на Jaguar – луксозният седан XJ. Предишното ръководство на марката рекламираше този моделите си като директни конкуренти на BMW и ги подрявняваше спрямо автомобилите на баварската марка, като специално XJ трябва да си съперничи със 7-Series. Според Болоре, това е огромна грешка, която е трябвало да бъде отстранена.
„Защо трябва да си купувате имитиращ продукт, след като можете да си купите оригинал? Рецептата е проста – създайте продукти на Jaguar, които са уникални и се фокусирайте върху тях“, категоричен е Болоре, цитиран от Autocar.
Френският топ-мениджър допълни, че създаденият от него и екипа му план Reimagine е най-малкото, което компанията може да постигне. За Болоре основното е именно преосмислянето на продуктите на Jaguar, като едновременно с това се постигне и сериозно подобрение на надеждността – нещо, с което новият шеф на компанията вече се е заел.
Снимка: Jaguar