Бързият преход към електрификация представлява огромно предизвикателство за автомобилните компании, тъй като те трябва да насочат в нова посока капитала на съответната марка. А той е изграден върху традиционните автомобилни ценности, които сега трябва да бъдат приспособени към един нов, по-зелен и по-чист свят?
Противоречията във Volkswagen показаха, че това е много трудна и деликатна задача. С нея трябва да се справи и алиансът Stellantis, който по-рано тази седмица разкри електрическите си планове. Концернът обаче разполага с 14 марки, които трябва да отдели една от друга, за да се избегне припокриването на моделите им. Всеки от брандовете получава нов лозунг, който трябва да покаже и електрическото му бъдеще.
Как ще се позиционират 14-те бранда на Stellantis (ГАЛЕРИЯ):
„Създаден, за да служи на устойчива планета.“
Засега RAM изостава от конкурентите си Ford и GM, както и от няколко нови производители на електрически пикапи, но изпълнителният директор на Stellantis - Карлос Таварес, е сигурен, че марката ще бъде напълно готова за 2024 година. Тогава пикапите на ток трябва да бъдат масови на пазара в САЩ.