fallback

10 неща, които трябва да знаете за "българския" електромобил e.GO

Милиардерска фамилия от Северна Македония осигурява капитала за инвестицията

Министърът на икономиката Кирил Петков и председателят на борда на директорите на Next.e.Go Mobile Али Визваеи подписаха меморандум за строителството на завод за електрически автомобили в Ловеч. Инвестицията на германския стартъп ще е на стойност 140 милиона евро.       Министър Кирил Петков пред визуализация на бъдещата фабрика в Ловеч. Снимки КОЛЕЛА         На един от терените на бившия завод "Балкан" в Ловеч ще бъде изградена свръхмоделна фабрика за електромобили от бранда e.GO, с капацитет до 30 000 коли годишно, уточни Визваеи. Българската държава е гарантирала определени стимули за инвеститора (на стойност около 34 млн. евро), но те ще са достъпни на два отделни транша едва след изпълняването на определени условия - производството на първия автомобил във вече готовата фабрика, и производството на 20-хилядния автомобил, подчерта министър Петков. Според него така средствата на данъкоплатците са защитени.      Моделът Life Cross, който ще се прави в Ловеч. Снимка РАДОСЛАВ СЛАВЧЕВ         Според д-р Улрих Херман, главен изпълнителен директор на e.GO и професор в Аахенския университет, стартът на производството в Ловеч е предвиден за началото на 2024 година. В самата фабрика при пълно натоварване ще бъдат създадени над хиляда работни места, а непряко - още до четири хиляди, смятат германците.          10 неща, които трябва да знаете за Next.e.GO (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Перачница за еко квоти тия коли са непродаваеми
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    "Производствените разходи са едва около 20 на сто от тези на компании като Tesla например." => И тогава защо цената на завършеното "изделие" ще е толкова висока? А-а-а, да, сетих се - от алчност, най-важният двигател на човешкия "прогрес". Хайде сега да помислим: кой от нас ще даде 22К евро за две места, без багажник, със 150 км пробег при липса на мрежа от зарядни станции (за България - нали не се залъгваме, че този въпрос ще бъде решен бързо в нашата татковина)? Е, ми никой. А в чужбина..?
  • #8
    Jm ( преди 2 години )
    Фирма от Аахен с 370 служители... Вие шегувате ли се?
  • #7
    И най-важното ( преди 2 години )
    Което трябва да знаете - завода в БГ ще е 4 ти на фирмата, до 2023 трябва завода в Аахен да работи на пълен капацитет - около 20 000коли годишно + завода в Мексико - 20 000 годишно и 2022г завода в Гърция - 20 000 коли годишно!Ако някой вярва, че от тая градска трошка на цена над 20 000 Евро ще се продат над 60 000коли годишно и ще имат нужда от завод и в БГ, да ляга на най-близките жп релси!Меморандуми, глупости, всичко е вдигане на пара за пред инвеститорите!!! Една кола няма да излезе от БГ!!
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Що ли нещо ми напомня на оня "спасител" на ФК Левски.....
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредната перачниница ще бъде построена на терен на олигарсите Домусчиеви в Ловеч. Очевидно е лазенето и хвърлянето в краката на новите управляващи с цел да се откупят и да се забрави за прегрешенията им. Тия смехоранковци трябваше да правят фабрика в Гърция, но не се получи. Пари от държавата не могат да лапнат защото тиквата обра бостана
  • #4
    Мурафет ( преди 2 години )
    Идеята е че измислената подставена фирма от РСМ трябва да ни накара да сведем глави за приемането на РСВ в ЕС
  • #3
    джъст -А- мен=BMG! ( преди 2 години )
    Спряга се, цената на туй псевдо-чудо на Джърманската техника да струва над 25 хилки в ЕВРОСи; а пък аз се питам, за какво да си го купува човек, след като само след 2 годин чисто нова ТЕСЛА /и то с двойно по-дълъг пробег км/ ще бъде достижима за официално обявената очаквана цена в размер на... само 23 хиляди ЕВРОСи!!!
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Ле ле ама той автомобила ще с купе от полимер, тоест пластмаса. Това да не е наследник на Трабанта, които беше от велпапе/картон? Малко скъпичък за пластмасов автомобил ми се вижда.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    И каква е цената на този шедьовър? За мен към този момент Дачия Спринг няма конглокенция. Щом и аз се замислям.
fallback
Последни