fallback

Ето коя е компанията, която ще прави електромобили в България

Германската Next.e.GO ще възроди легендарния завод "Балкан", има договор за продажба на квоти за емисии

Германският стартъп Next.e.GO Mobile е компанията, за която икономическият министър Кирил Петков обяви, че ще произвежда електрически автомобили в България. Това ще е втора инвестиция на компанията на Балканите, след като миналата година тя сключи договор и с гръцката Агенция за инвестиции и търговия за изграждане на фабрика в южната ни съседка.         Фабриката на компанията в Аахен, Германия        Все още няма официална информация за размера на инвестицията у нас. По неофициални данни става дума за 140 милиона евро, като вероятно предприятието ще се изгради на терена на бившия завод "Балкан" в Ловеч, приватизиран от братя Домусчиеви.      Основателят на компанията проф. Гюнтер Шу и новият главен изпълнителен директор проф. д-р Улрих Херман          Next.e.Go e наследник на e.GO Mobile - стартъп за производство на градски електрически модели, създаден от професора от Аахенския университет Гюнтер Шу през 2015. Компанията разполага със своя фабрика в Роте Ерде край Аахен и с няколко търговски центъра в различни германски градове. Две непредвидени събития обаче объркаха плановете й - първо продажбата на Opel на PSA, която й попречи да ползва договорените компоненти от германския бранд, и после мерките срещу коронавируса през миналата пролет, принудили я да спре производство.       Шоурум на e.GO в Бон, Германия          През юли миналата година е.Go обяви несъстоятелност и след това се пререгистрира като Next e.GO, с водещо капиталово участие на инвестиционната компания nd Group. Най-силният коз на Next.e.GO e, че тя вече има и сключен договор за "емисионен пул" с голям производител на автомобили - тоест ще му предоставя своите неизползвани квоти за вредни емисии срещу заплащане.         Концептът e.GO Life Sport, показан в Женева преди година. Повече за моделите на компанията вижте в галерията под статията                Името на този производител все още е тайна, но договорът влиза в сила още след Нова година и гарантира твърди приходи за Next.e.GO в близките няколко години.

Масовото производство на електромобили в Аахен вече стартира, а заводът в Гърция трябва да заработи през 2022. Година по-късно трябва да тръгнат поточните линии и в България.

Ето какви автомобили ще произвежда Next.e.GO (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #24
    До Муци ( преди 3 години )
    Баце, ти не смогваш да обработиш информацията от тия две сложни изречения. Кой е в несъстоятелност? Помисли за домашно. Макар че с какво ли да помислиш...
  • #23
    Ачката Мерккелов ( преди 3 години )
    Айде пак се напълни с разбирачи.Ми да дойде братска Русия и да отвори фабрика за нагайки ,и да ви бие по празните чутури. Бъдещето е на запад и със запада ,както е било от незнам си колко години вече
  • #22
    Ачката Мерккелов ( преди 3 години )
    Айде пак се напълни с разбирачи.Ми да дойде братска Русия и да отвори фабрика за нагайки ,и да ви бие по празните чутури. Бъдещето е на запад и със запада ,както е било от незнам си колко години вече.
  • #21
    Ачката Мерккелов ( преди 3 години )
    Пълно с разбирачи. Ми да дойде братска Русия тогава и да отвори фабрика за нагайки, и да ви бие по празните чутури. Бъдещето е на запад и със запада ,както е било от незнам си колко стотин години вече.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    А с какви кадри ще работи тоя завод с гръцки ли?
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Предизборна кампания и то слаба, е който не знае какво е меморандум може и да му се върже, ама дано да стане де.
  • #18
    Хан Аспарух ( преди 3 години )
    Значи един коментар off topic... Но не се сдържах, като видях коментарите. За да бъде изчегъртано ченгеджийството в България, чиято чума вече 45+30г мори и трови обществото ни на всички нива, а последните 10-12г и в медиите чрез Делянчо, трябва да се започне от главата - т.е. от Делянчо, Баце и т.н. Но преди това трябва да се пречисти съдебната система, а след това вече да се заемат с фирми, офшорни сметки, задгранични имоти и т.н. Само така ще можем да положим основите на Нова България!
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Истината е че инвестицията е привлечена от Росен Плевнелиев чрез Аутомотив Клъстер България.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Инвecтициятa e пpивлeчeнa блaгoдapeниe нa a
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Само не знам защо Петков си приписва чужди заслуги. Инвecтициятa e пpивлeчeнa блaгoдapeниe нa a
fallback
Последни