fallback

10 класически японски коли, които трябва да се избягват

Тези автомобили ще струват скъпо на новия си собственик и след покупката им

През последните няколко десетилетия някои автомобили JDM (това са модели, проектирани да отговарят на разпоредбите в Япония и на вкусовете на местните клиенти) постигнаха култов статут, но това съвсем не означава, че всички японски коли си заслужават парите. През 80-те години местните производители започнаха да експериментират, тъй като имаха процъфтяващ местен пазар и американските потребители бяха готови да купят почти всичко, което направиха.

Тогава стартира и JDM-революцията, която създаде невероятни автомобили, но в същото време японските компании научиха по трудния начин, че увеличението на мощността невинаги върви ръка за ръка с високата надеждност. След години фирмите се върнаха към стария си стил, като заложиха на следване на пазарните тенденции и почти пълно избягване на иновациите. А на пазара на употребявани автомобили останаха доста иновативни модели, които е добре да се избягват, тъй като ще струват доста скъпо на собствениците им и след покупката.

10 класически японски коли, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    JDM fan ( преди 3 години )
    О не... Закривайте сайта... Супра била достъпна и трошлива... Еклипс на задно... Само се чудя къде сте забравили Нисан сивик с rb2jz с витек и ванос с предно, задно и странично предаване...
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Те поначало всички японски коли трябва да се избягват, което не променя факта, че в статията има изписани адските глупости.
  • #9
    Car guy ( преди 3 години )
    Абе тия статии откъде ги намирате и как ги превеждате ва? Къде сте видяли Мицубиши Еклипс със задно? Трошлива Супра? Колко хора могат да си я позволят? Все се каня да спра да ви чета глупостите и все идвам да се заливам от смях тука. Явно ставам мазохист.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Петърчо е уникат
  • #7
    Mitsubishi Eclipse?? ( преди 3 години )
    Леле...Mitsubishi Eclipse с задно предаване. Това е нещо ново. Радвам се, че има технически "грамотни" хора, които пишат в този сайт.Има интернет! Проверявайте преди да пишете глупости!!!
  • #6
    Жорката разбирача от ( преди 3 години )
    Вие сте много зле честно. Тия коли искат добра поддръжка, човек ако може да си ги позволи значи няма да му е проблем да ги обслужва както подобава, парите не са фактор ако притежаваш такъв автомобил. Изредили сте едни от най-легендарните японски автомобили и ми пишете да се избягват, тва са икони в автомобилостроенето, като не разбирате не пишете глупости. Садъци
  • #5
    Simp For Life ( преди 3 години )
    Супрата и Нисана 300ZX са така наречените Bulletproof. Не знам за чий *** пишете такива глупости. Цената на такива автомобили в добро състояние доближавата цената на нови SuperCars... Шити статия
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Toyota Supra Twin Turbo... "Версията с механични скорости е много желана, особено сред любителите на дрифта, но тя също е сред автомобилите, които много хора вече могат да си позволят..." А бе вие гледали ли сте цените на този автомобил с механична кутия ? Според мен много хора вече НЕ МОГАТ да си го позволят :).
  • #3
    бравос ( преди 3 години )
    "собствена версия на ужасните американски коли".......WTF?!как може с пет -шест думи да изтриеш иконични американски коли.....за това е нужен огромен талант или всемирна глупост....по-скоро второто
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    роторен двигател*
fallback
Последни