fallback

10 класически японски коли, които трябва да се избягват

Тези автомобили ще струват скъпо на новия си собственик и след покупката им

През последните няколко десетилетия някои автомобили JDM (това са модели, проектирани да отговарят на разпоредбите в Япония и на вкусовете на местните клиенти) постигнаха култов статут, но това съвсем не означава, че всички японски коли си заслужават парите. През 80-те години местните производители започнаха да експериментират, тъй като имаха процъфтяващ местен пазар и американските потребители бяха готови да купят почти всичко, което направиха.

Тогава стартира и JDM-революцията, която създаде невероятни автомобили, но в същото време японските компании научиха по трудния начин, че увеличението на мощността невинаги върви ръка за ръка с високата надеждност. След години фирмите се върнаха към стария си стил, като заложиха на следване на пазарните тенденции и почти пълно избягване на иновациите. А на пазара на употребявани автомобили останаха доста иновативни модели, които е добре да се избягват, тъй като ще струват доста скъпо на собствениците им и след покупката.

10 класически японски коли, които трябва да се избягват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    За задното задвижване на Eclipse вероятно имат предвид GSX модела който е AWD.
  • #20
    Soichiro Honda ( преди 3 години )
    Внимание! Спешно Петър Захариев да бъде закаран в психиатрията.Има вероятност да причини жестоки ментални увреждания на и без това увреденото ни население.
  • #19
    На бабатифунията ( преди 3 години )
    Не се притеснявайте ,,,вероятно автора е прекалил със химията и му е било лошо по време на писането на поредната статия
  • #18
    Разочарование ( преди 3 години )
    Тук прочетох само пълни глупости.... Благодаря на Петър Захариев за изгубеното в малоумщини време....
  • #17
    Олдскуул ( преди 3 години )
    Абе, ***! Тук има 50 годишни модели! Вие нормални ли сте!? И Еклипсът е със задно, когато върви назад. Иначе не е....
  • #16
    Трафик ( преди 3 години )
    Аз съм си купувал за 20 години само японски автомобили. Четири Хонди /два Сивика, Прилюд последна генерация и Акорд /от тези коли никакви грижи, само обслужване и яко каране. Последната ми и настояща кола е Тойота и вече съжалявам, че изневерих на Хонда. Няма по здрав и надежден мотор от хонда.
  • #15
    Почти ( преди 3 години )
    Имах номер 10 но не 1.3 а 1.0 двигателя блокира от маслената помпа. Гние много но е на шаси и сега е още жив с двигател на Лада 1.5 верига-бензин със скоростната кутия на Лада-де. На Сузуки то оригалната кутия се счупиха някакви кученца и блокира на четвърта позиция. Изгни но сега е с под от инокс от пастюризатори взети от скрап.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Всички японски коли трябва да се избягват като чума.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Супра никога не е била достъпна и евтина кола. Това са глупости на наркотизираните японски мазохисти. Вижте колко е струвала нова и вкарайте числото в един калкулатор за инфлация. Това, че е малко по-евтина от Порше или Ферари, не я прави достъпна. Новата Супра, заета от БМВ, е по-евтина, след като се приспадне инфлацията. И това не включва хилядите тунинги, които трябва да и се направят. Тогава става по-скъпа от Порше.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз не виждам какво се пените толкова за тая Супра, пластмасите в интериора и са евтини и се цепят здраво, колата си е доста достъпна автоматика всеки може да види в мобиле де върви около 15000 евра, от 20000 евра започват ръчките, кое им е чак толкова недостъпното според вас? По евтино от Голф. за по 30-40000 евра има Супри с по 650-700к.с.яко тунинговани, най-скъпите модели са 50К евра с по 2000к.с. ама там тунинга е много скъп, влезте в сайта и разгледайте, вместо да хленчите тука кое как било
fallback
Последни