IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Когато по-малкият обем се превърне в повече мощност!

Новите екологични стандарти провокираха промяната при тези двигатели

Думата „намаляване“ влезе в ежедневието в началото на 2000-те години, когато борбата срещу разхода на гориво и замърсяването от автомобилите започна да придобива големи размери. И ако намаляването на размерите на превозните средства не даде сериозен ефект, тъй като беше минимално, нещата при двигателите бяха различни. Необходимостта от разработване на задвижващи агрегати, способни да подобрят цялостната ефективност, като същевременно се поддържа адекватна производителност, накара инженерите да променят целия си подход.

Производителите въведоха директно впръскване и турбокомпресор като едно цяло, и така започна прехода към по-малки, по-рафинирани и по-ефективни двигатели. За да бъдем честни, в повечето случаи това бяха и все още са истински заместители, което означава, че това са нови двигатели, а не мотори, директно произхождащи от техните предшественици. Ето няколко случая, при които очевидното намаление на обема подобри значително мощността.

5 модела, които спечелиха след загубата на обема на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Почти ( преди 3 месеца )
    Примерно golf 2 и Жигула са най-опасните автомобили на краш тест. Имах стара петица 2.8 бензин BMW, в кръгово движение ударих астра от новите и двигателя излезе на поляната, моята стара петичка бяше само раздута и двигателя още работише. Новите автомобили са направени да абсорбира удара и да ви спаси, автомобила потегля за вторични.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Майстор ( преди 3 месеца )
    От малките дизели може да се изцеди нисък разход на гориво, но не и от бензините. А мощен двигател с модерна трансмисия и умерени обороти ще ви изненада с икономична работа :) Това отново е по-вярно за дизела
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 3 месеца )
    Аз гледам и безопасност. Спор няма старите машини се ремонтират евтино, карат много, основен на двигателя е пак малко пари, но, ако се блъснеш с 15 годишна кола и с такава нова, мисля е безмислено да се коментира.
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Почти ( преди 3 месеца )
    Не е късно все още за покупка на стар и вечен автомобил. Срещу 2000 лева в статия мога да изброя евтини за подръжка автомобили издържащи до мильон километра двигатели. Офертата е валидна за всички сайтове, на обикновения българин ще бъде безплатно защото ще кажат веднага, човече тези автомобили са 15-20 годишни а на мен ми трябва "нова година".!?
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Почти ( преди 3 месеца )
    Имахме Хюндай Атос 1.0 бензин без турбо с по три клапана на цилиндър, четири цилиндъра общо. Издържа над 874000 километра като такси, новите малолитражки могат само да мечтаят за тези километри. Мога да ви докажа как 1.0 бензин и 3.2 дизел извън града имат еднакъв разход, само че единия 1.0 се кара с 80км/ч а другия с 140км/ч. за да постигнат 5 литра на сто.
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Няма .. ( преди 3 месеца )
    такива филми има ли коне изка и гориво , само промивка на мозъци за който не му е ясно. Това с икономиите е пенсионерско каране едва едва.
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тая Toyota Land Cruiser е такава карикатура с 2500кг. и 170к.с. изпреварването е мираж.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 3 месеца )
    до Смирн0фф:Колега а колко харчат в града?
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да Мазда 3 е в пъти по яка кола маска е 180 коня.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    лудогорец9 ( преди 3 месеца )
    вместо голф 1.0. си взимам мазда 3 2.0 и си пея долу горе на една цена са :)