fallback

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    GTR ( преди 2 години )
    ВАГ групата са най големите ***!
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Като изключим Опел всички немски коли станаха много скъпи. Нормално е на скъпата кола частите и да са по-скъпи, също така колите би трябвало да са станали по-здрави, но за съжаление това не е така, за клиента остава само скъпотията.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам от къде ги вадиге тези разходи,от 2002г. карам премиум марки купувам ги 2-3 годишни на под 100К км. Карам до 200К и продавам. Само масла и филтри, масло не съм доливал, сегашната ми я карам вече 4г. крушка не ми е изгоряла, какви 30-40-50% разходи сънувате? По принцип жена и кола е на късмет, но чак такъв апокалипсис какъвто сте описали не знам дали съществува. п.п. Пасат има общо с Ауди А6 колкото Алфа с Фиат.различна платформа, двигатели, скоростни кутии, 4х4, окачване, габарит...
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    "може да достигне 40%" - ключовата дума е "може". Това е абсолютно безсмислена статия без никакви цитирани източници - някакви цифри, получени с хвърляне на боб. 99,999% от собствениците на БМВ, Ауди и Мерцедес си карат колите с кеф и влизат в сервиз за смяна на консумативи.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    123
  • #10
    Неутрален ( преди 2 години )
    Имам БМВ Х1 чисто ново от магазина. Да не е като 15-20 годишно Х5, но това оставям на разбирачите. За 4 години разходите са ми:- редовна смяна на масло. За да важи гаранцията се сменя в оторизиран сервиз на БМВ за този автомобил с филтри и всичко е около +- 250-320 лева- смених накладки - около 500 лева. да скъпо е защото отново е в официален сервиз и ми се беше повредил сензора и се наложи подмяна с нов.Сами сравнете вашите нови автомобили с тези цени и преценете за себе си
  • #9
    Много е просто ( преди 2 години )
    На който не му харесва, да не си купува.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    ПрЕател си купи 5 годишно X5 преди три години. За това време два пъти чупи скоростна кутия. Дюзи, ГНП.. всичко в кофата. Равносметката за три години е над 20 бона в ремонти, много нерви и месеци без кола (караше една от служебните Дачии).Сега взе някакво GLE, но и там се почна през месец в бокса задълго.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Ходил си в Дубай ама на куково лято. Поне напиши в търсачката на Гугъл: Дубай автомобили, после кликни на изображения и гледай! 99,9% ще са все европейски коли, основно немски и италиански.
  • #6
    Пешо от Нови хан ( преди 2 години )
    Германия отдавна не произвежа вече качествени автомобили! В дубай видях само един Мерцедес за един месец престой.
fallback
Последни