fallback

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 3 години )
    Виждам, че мненията са разнопосочни.За моята X1 мога да кажа. Закупена втора ръка. Аз съм правил турбо, охладителна система, окачване и още дреболии. Но предишният собственик не е бил очарован. На 150 хил. целият двигател е заменен, тогава е струвало над 9000 евро, след това проблем с кутията, не помня сумата но си беше сериозна. След това една от турбините сдава багажа и т.н. Колата още няма 10 г., но така като ги смятам ремонтите и обслужването статията си е доста точна, поне в моя случай.
  • #24
    Анонимен ( преди 3 години )
    В статията става дума за ниви коли, не за купени втира ръка от авто къщите и аз рака съм чувал, приятел има 3 г пасат от официалния представител-първо обслужване 2 хил. Който му е скъпо дачия
  • #23
    Христов ( преди 3 години )
    Който казва, че Ауди не е добра кола съм сигурен, че не се е качвал на нещо по-добро от Рено и Опел. Да, Ауди не е по джоба на всеки. Дори повече от половината немци не могат да си я позволят. За това карат френски и корейски таралясници.
  • #22
    Син ( преди 3 години )
    #21, не ми е скъпо. Не ми харесва.
  • #21
    Христов ( преди 3 години )
    Като Ви е скъпо не карайте Ауди.
  • #20
    Лесните пари дето се ( преди 3 години )
    От 2000г насам трабвя по някакъв начин да се прибират обратно е колите са един от начините да се прибират тез пари обратно от този дето ги дава...сегашното печатане не ми се мисли и представя какво ще бъде в скоро време
  • #19
    Bl ( преди 3 години )
    E83 2d 2005
  • #18
    Владислав ( преди 3 години )
    Майко мила.....егати образите тука.Половината никога не са купували нова кола от магазина и дават акъл,друг пък "блести" с бисери,че кара коли на 2-3 г за по 200 Хил и ги продавал значи досега е карал не повече от 2-3 коли и дава акъл кво толкова им се чупи.Трети пък се фука,че го еб...ат в оторизирания сервиз и чак е горд от това че го дерат като тумбак на агне.И явно никой не вниква с същността на статията.
  • #17
    Евала балъци! ( преди 3 години )
    Тук има много заблудени мазохисти, които си мислят, че карат нещо качествено щом е с надпис-Произведено в Германия! Всъщност на Мюмюн, Абдула, Шефкет и Мустафа хич не им дреме какво и как ще произведат в завода в Мюнхен, Щутгарт или където и да е в Германистан във времето между нагъване на дюнери и кебапи, пиене на бира Ефес и накрая за десерт баклава, шербет, боза и локум!
  • #16
    Forester 2.0r ( преди 3 години )
    2007 - платени 47 бимберици в магазина.2021 - пробег 265кРазходи:1700 задни аморт400 радиатор100 биалетки250 ламбда300 пред дискове300 ремапинг заради изгоряла прахосм за вторична обработка на газове.Престой в сервиз за ремонти - средно 1 час годишно.Нощувки заради ремонт за периода - 0, с уговорката, че е спала 10-ина нощи заради градушки и тем подобни.1 вдигане с репатрак заради блок на хил холд.
fallback
Последни