fallback

10 германски коли за всеки ден, чиито разходи са кошмар за собственика

При някои от тях за 10 години сумата достига платената за автомобила цена

Години наред германските автомобили са имали репутацията на надеждност и прецизно инженерство. В наши дни обаче дори базовите модели струват цяло състояние, а освен това те пристигат със скрити разходи за поддръжка. Ако се наложат и ремонти по тях, което е напълно реда на нещата, тези коли излизат доста скъпо на собственика си. И се оказва, че той трябва да похарчи за тях суми, за които дори не е предполагал.

Това вероятно е разочаровало някои от клиентите на германските марки от висок клас и ги е накарал да се ориентират към други производители. Изданието Carinvasion се опита да пресметне кои са най-скъпите модели като разходи спрямо първоначалната стойност на автомобила. В изследването са включени само автомобили за всекидневна употреба, които би трябвало да бъдат по-евтини за поддръжка и ремонти.

10 германски ежедневни коли с високи разходи (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #35
    анонимен ( преди 3 години )
    Немски кошници, мечтата на общият работник. Никоя от някога великите немски марки вече не е това, което беше, всичко е ширпотреба, произведено в Китай, Бангладеш и подобни.
  • #34
    fena ( преди 3 години )
    За Пасата не съм съгласен, имах такъв проблеми само с окачването заради родните пътища.Особено 1,9 дизел е здрав и за 100 к. км съм сменял само масло. Това обаче не се отнася за следващия, който е провал и ме накара да сменя марката.
  • #33
    анонимен ( преди 3 години )
    Този, който е писал тая статия не е голям фен на БМВ ама и Не е мн Умен Само кара хората да си мислят грешни неща за марката както и за Мерцедес глупостите...... Едно щи кажа смени си Дил*ра МОЙ
  • #32
    Ogi ( преди 3 години )
    BMW 318D 2017г. За 2 години и минати 50к км. съм сменил масло и филтри, това е!Разхода е 5.8 (смесен)Статията е ***!!!
  • #31
    Ввввввв ( преди 3 години )
    Всеки знае, че това са коли скъпи за подръжка, хората ги купуват с едно на ум, въпросът е колко често се налагат сериозни ремонти, а повечето от тия модели са харесвани защото са здрави, може би Мини купър прави изключение, могат да са бая чупендаци ..
  • #30
    Nk. ( преди 3 години )
    Nestavata vtora upotrebali sa vsichko svarshva do tyk po hubava kola ot novata nema dori tia da e i nisak klas
  • #29
    Nk. ( преди 3 години )
    Panamera 60 bona za 2 godini 70.000 km.platih e pochti oshte edin pat kvoli ne se pochupi
  • #28
    Изводът: ( преди 3 години )
    Не купувайте Мерцедес и БМВ
  • #27
    Христо ( преди 3 години )
    За пасата не съм съгласен. Аз карам пасат и за 4 години не съм правил сериозни ремонти. Пробега за тези 4 години е 65 хиляди километра
  • #26
    Цаца ( преди 3 години )
    Един познат взе а3-ка, прави му два пъти ремонт на двигателя, след това спука блока и смени двигателя и след това си купи а4... Аз имам японкакупена 2008г. Досега освен масла и филтри ,миналата година ми изгоря едната светлина-7лв. Оригиналната крушка и 5 лв за смяна в официалния сервиз, преди седмица ми замина 1 запалителна бубина-70лв гела и сам си я смених.... Сега мисля да взема Лексус нх300х ф-спорт black series 10г. Или 200000км пълна гаранция и 6г. Или 100 000км безплатно обслужване ...
fallback
Последни