fallback

Пет технически решения в колата, които шофьорите не харесват

Някои от функции са неудобни за ползване, а други - дори опасни

Броят на електронните системи в автомобилите непрекъснато се увеличава с навлизане на нови технологии, а инженерите се опитват да се борят с излишното тегло на превозните средства. Специалистите по маркетинг, на свой ред, също дават своя принос, като се опитват всячески да съкратят разходите. В крайна сметка излизащият от завода автомобил е получил някои технически решения, които определено не се харесват на шофьорите.

Любопитното е, че те са направени именно с цел да улесняват хората зад волана, но вместо това срещат тяхното неодобрение. Изданието AutoExpert посочи 5 такива системи и функции, от които шофьорите по-често се оплакват, отколкото хвалят.

Пет технически решения в колата, които шофьорите не харесват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Не разбиращ ( преди 2 години )
    Тънката резервна гума е НАЙ-ГОЛЯМАТА простотия, измисляна някога. Имам въпрос за 12-ти коментар: Случвало ли ви се е да тръгнете на път с 2 малки деца и багажника на колата да е толкова пълен, че едвам да се затвори? И изведнъж като спукате гума, вадите патерицата, сменяте я, а къде точно да поставите нормалната гума, остава мистерия... Моля, отговорете на този въпрос и после ми я хвалете тая глупост. Относно останалите системи - мисля, че са полезни.
  • #14
    Кънчев ( преди 3 години )
    До 7 коментар. Старт -Стоп системата се изключва от датчик който обокновенно стой на минуса ( масата ) на акомолатора. През него се следи зарада на батерията. Като се изключи системата спира до функционира.
  • #13
    Анонимен ( преди 3 години )
    Доста колеги не си дават сметка, как работи ESP-то, а коментират, че и за блокаж на диференциала коментират ...
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Нито едно не ми звучи като недостатък, освен сложното меню, което обаче пък предлага възможности. ESP-то не пречи на модерен автомобил, защото той обикновено си има и система срещу буксуване (фалшив блокаж на диференциала). Който иска, нека си разнася цяла резервна гума. Имам над 500 000 км и за това време не съм сменял повече от 5 пъти спукана гума! Ако карате със стари или недобре напомпани гуми е друго. Обзорът назад се решава с камери.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Моля не тръгвайте на път с изключено esp, това е доста неприемливо.
  • #10
    бмв ( преди 3 години )
    Докато се подкара режим рацер е мъка, но въднъж включи ли няма излизане кекекеке
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    По лесно пък от тъча няма. Едно време с лоста отстрани да не беше лесно и неотвличащо внимание. Отделно Инсигнията мисля беше имаше около 60-70 копчета и превключвателя....
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Моя esp като го изключа и стои изключен съвсем за кратко време. Целта е да излезеш от кал.Колите не ги правят за ***, естествено че ще се вккючва.
  • #7
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    А, да колегата отдолу ме спечели със "старт-стопа" най-безумно глупавата "екстра" и понякога опасна измишльотина в новите коли. Понякога ми иде да измаам бутона с чук, че белки се изключи завинаги
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Освен за горди собственици на 20+ годишни БМВ-та , не се сещам за други които да изключват ESP . На моята никога не съм го правил, даже и от любопитство.
fallback
Последни