IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz GLE на старо - какво да очакваме?

Първото поколение на луксозния кросоувър си има своите недостатъци

В момента дилърите на Mercedes-Benz продават втората генерация на GLE (V167), което всъщност представлява четвърто поколение на M-Class. То излезе на пазара през 2019 година. Неговият предшественик - W166 (трети ML или първи GLE), се произвежда през периода 2011-2018 година, като през 2015-а претърпя фейслифт. Именно преди него моделът се казваше M-Class, а след това става GLE.

В момента Mercedes-Benz GLE (2015-2018 година) може да се купи на пазара на употребявани автомобили в доста широк ценови диапазон - от 30 000 до 70 000 евро. Кросоувърът се произвежда в завода на германската компания в Таскалуса (САЩ).

Mercedes-Benz GLE на старо - какво да очакваме? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това, че производителя печели много повече от гаранционно обслужване, го знае и 10 годишно дете ве мало.умник. Ти за много интелигентен ли се имаш, написал си 100 коментара, които са почти еднакви. Айде стига си спамил, дървен философ!
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Чък Норис ( преди 3 месеца )
    За тази разлика си купуваш още една кола, а ако вземеш кола на 2 г. вече и е паднала гаранцията, защото само умниците в България се радват на гаранция 10г. вижте колко е гаранцията на всеки премиум в Европа - 2 до 3г. В България понеже сте специалисти, затова дилърствата ви пържат с разходи по гаранцията. Има статии, които дори и вие плиткоумници може да разберете, а именно че производителя печели в пъти повече от гаранционно обслужване, отколкото от нов продаден такъв, защото надценката е малка
  • #13
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Чък Норис ( преди 3 месеца )
    Достатъчно сте слабо. Умни, за да не разберете че премиум на малко километри и години е хиляди пъти повече кола от бок.. луците, с които си мечтаете да смените рендетата и шкодите на олио които търкате с парцала пред блока. Те понеже нямат пари, за това карат коли струващи 10 пъти повече от мечтаните ви Дачии, но имат акъл да сметнат че една SQ7 за една г. от 110к евро в Германия е вече на около 60к. и на 15к. километра и е сертифицирана в Германия.
  • #12
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 месеца )
    увредените от системно ползване на "нови" рено/дачии не могат да вдянат, че сертифицирана в Германия кола от Мерцедес, БМВ или Ауди е в много пъти по-здрава, надеждна, представителна и т.н. от всички нови рена накуп! Всъщност те за това са и увредени...
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Чуки ( преди 3 месеца )
    Защото нямат достъчно пари ве ***, или са скръндзи. И като вземеш 1годишна с класа, сам ли ще я обслужваш. По начина по който си измисляш някакви истории за непознат човек, говори колко си ограничен. Имам доста образования след Основното образование ах хах ах ах ах
  • #10
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Чък Норис ( преди 3 месеца )
    Т. ъпчо, виж по данни на кат, колко премиум коли са регистрирани чисто нови в кат и колко, едно годишни. Да те запозная с човек който вкарва по 50 такива на месец и то само по поръчка, всичко на до 3 г. и на до 30тина хиляди километра. Дали празноглавецо тия хора са глупави. Пий си мастиката и бирата от гумено шише, давайте си акъл пияниците с основно образование, пред блока или денонощното в квартала и не се прави на остроумен.
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Чуки ( преди 3 месеца )
    Чуки, ако всички бяха толкова умни като теб. Никой нямаше да взима, чисто нови коли, и такива като теб, дето искат да седнат на напърдяно вече, щяхте да сядате на митьо пищова отгоре :)
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Браво ( преди 3 месеца )
    Защо не си купувате *** втора ръка?Защото са евтини.Защо не си купувате нови коли?Защото не може да си ги позволите.А иначе се правите на много мъдри,как умниците си купували втора ръка коли.
  • #7
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Чък Норис ( преди 3 месеца )
    Огледай се колко нови коли се карат в България и провери, колко са регистрирани от представителства. Всички карат S класи купени на по 20-30к. километра, на по една или две години, защото са балами и не знаят, как се въртят пари. Защото 95 % от българите са много акълии, затова карат бараки на 25 г. на газ или олио, всеки дава тъпи мнения, без да се погледне дали е компетентен за тях. Понеже всички са страшно умни, за това гледам че сте милионери, по това си личи акъла в тиквата, не пред блока.
  • #6
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Чък Норис ( преди 3 месеца )
    5# ти кога кара нова кола, за да даваш коментари. Я провери колко ти струва сервизното обслужване, което е допълнително към цената, провери колко ти е надолу цената на всеки нов автомобил, само седмица след като го изкараш от магазина. Има горе долу далавера само в ново БМВ, или Лексус, защото поемат цялото обслужване и консумативи през цялата гаранция, защото понеже си некомпетентен, виж колко ти струват примерно чистачки от дилър. Карай си гоуфо на олио и не се излагай.