Световните продажби на корейския производител Kia са надминали 50 млн. превозни средства, похвалиха се от компанията.
За отправно точка се взима 1962 година, когато Kia започва да продава техника с 4 колела. Първите 10 милиона продажби са отчетени през 2003 година, а само 7 години по-късно резултатите са удвоени. През 2014 година компанията достига 30 млн., а след 36 месеца - 40 млн. продажби.
Сега корейците залагат на новото поколение на кросоувъра си Sportage, което показаха само преди няколко дни. То трябва да се наложи на пазара и съответно да увеличи резултатите. Моделът получава богато оборудване и премиум-функции, които трябва да му помогнат в борбата за клиенти в един от най-оспорваните сегменти на пазара.
От Kia допълват, че около 70% от продукцията на марката се продава в чужбина, като именно Sportage е и най-успешният модел в историята с 6,2 млн. продажби. Второто място е за Rio, а третото за кросоувъра Sorento.
Снимка: Kia