fallback

Tesla Model X P100D не успя да хване BMW M6 на магистрала

Електрическият SUV е бърз, но недостатъчно, за да се справи с бавареца (ВИДЕО)

Колко бърз е Tesla Model X в реални условия? Отговор на този въпрос дава видео, публикувано YouTube-канала TopSpeedGermany, на което е заснето как се справя електрическия кросоувър с 611 к.с. на магистрала без ограничения на скоростта.

За колите на Tesla е известно, че са много бързи, като версията X P100D ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди. С подобно постижение кросоувърът може да победи дори някои от хиперколите на планетата, а това определено е впечатляващо за огромен SUV, който може да превозва шестима души. Но дали подобно ускорение води и до невероятно висока максимална скорост?

Във видеото се вижда, как Model X не губи никакво време и се изстрелва напред при влизането си на аутобана. Електромобилът обаче не успява да се настигне движещо се пред него BMW M6, което също ускорява по магистралата и изчезва напред. При стартиране от място нещата биха изглеждали различно, но в случая предимството на високия въртящ момент на електрическата кола се губи.

Шофьорът на Model X постепенно достига до скорост от 225 км/ч и настига BMW-то, което вече е в средната лента, а след това успява да развие и 250 км/ч. Това също е добро постижение, но е и доказателство за това, че бързото ускорение от 0 до 100 км/ч невинаги означава и висока максимална скорост. Ако погледнем Lamborghini Urus, например, той също вдига 100 км/ч за под 3 секунди, но после може да развие над 300 км/ч.

Снимка и видео: TopSpeedGermany

fallback
  • #10
    Минаващ ( преди 3 години )
    А бе верно къв е смисъла да гориш водород в двг като има ел двигатели
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    И що трябва да използвам водород за да го горя в двг с 30% като мога да използвам ел.двигател с 99% КПД
  • #8
    до смешки ( преди 3 години )
    Е ми да твърдиш че при процеса горене не се отделя цо2 н.....
  • #7
    VAYK ( преди 3 години )
    Браво!!! Поучителна статия статия, имахме нужда от нея:)))
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    ми лития не се губи тези батерии ще се рециклиратДВГ извършва процеса горенеТрябва да не си стъпвал в час по химия за да не знаеш че при процеса горене винаги се отделя въглероден диоксид като краен продуктно е
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Хах уж 600 коня, а на магистралата се държи като кола с 220-30 коня. Пълна трагедия за тези коне. По-евтините електрички ще са още по-зле затова отсега подготвят *** ...у мни ците дето им се радват за максимална скорост 160 и ги навиват как зареждане за 25-30 мин. е ок. Ще плащаш хай-тек супер дупер, а ще караш кола с динамични показатели на нивото на 70-те. Очаквам да въведат и показател ускорение до 60, за да може и малките електрокари да се хвалят с "постижения", че 100 далече.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Е как литият ще се изчерпи бе има закон за зяпазване на материята ама явно си пропускал даскалото.Двг винаги ще отделя ЦО2 което го прави неизползваем.Второ кой щи произвежда толкова много спиртТрето защо да използваме водорода за двг като можем да го ползваме за горивни клетки.Двг е остаряла и напълно безсмислена технология в 21 век.А и основното гориво за двг си остават петролните продукти бензин и дизел а както казах те са на изчерпване.
  • #3
    Kiko ( преди 3 години )
    Докато този ел *** едвам върви с 230км, баварката си перка с 300км с лекота.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    И за какво ти е висока максимална скорост като има ограничения почти навсякъде в Германия и навсякъде в Света.За да си спасят двг немците им правят рекламаама двг умре по простата причина че няма толкова петролни залежи вече.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Ел. коли може да са добри на старт и ускорение, в движение може да направят някоий ластик, но само до там. Голямата разлика ще дойде, когато свърши заряда / горивото. БМВ-то за 5мин е готово, ама Теслата... ще трябва да почака малко и се почва с ака-нето (ако е такава станцията.. ако е пълнолуние, ако е ... ако ... ако)
fallback
Последни