IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическата офанзива на Audi продължава с голям SUV

Бъдещото Q6 E-Tron ще предлага лукс и високи технологии

Германският производител Audi продължава да разширява гамата си от електрически превозни средства, като вече е известно следващата разработка на марката. Това е SUV, който ще получи името Q6 E-Tron (или Q5 e-tron) и ще се настани над показаното наскоро Q4 в гамата на компанията от Инголщад.


Audi e-Tron


Новият модел на Audi вече се тества усилено в различни части на Европа, като премиерата му пред публика трябва да се състои през втората половина на 2022 година. Успоредно с него се готви и електрическо Porsche Macan, което технически ще бъде идентично с Q6 E-Tron. През 2023 година ще се появи и RS-версия на модела. Ето какво още се знае за електромобила:

Премиум пропорции

На пръв поглед Q6 изглежда зловещо по прегърбен, но по сдържан начин. Атлетичният му екстериор съчетава добри пропорции с къси предни надвеси, които помагат да се подчертае динамична стойка. Фронталният дизайн се отличава със затворена решетка на радиатора Singleframe, която е обградена от големи въздухозаборници, разположени под LED-фаровете.


Audi e-tron


Новият модел ще се отличава с полегата линия на покрива, която пада към задната част. Там има светлинна лента, която свърза задните OLED-светлини, позната от другите модели от семейство e-tron. Динамичният вид се подчертава от задния дифузьор.

Интериор

Акцентът в салона е върху използваните за него рециклирани материали и изкуствени кожи. Благодарение на специалната платформа за електромобили се освобождава повече място за пътниците, които ще се наслаждават на висок лукс при пътуване. Подобно на другите нови модели на Audi, тук също има цифров приборен панел с дисплей с увеличена реалност (AR), OLED-екрани, динамично осветление и допълнителни странични цифрови огледала.


Audi e-tron


Като цяло интериорът ще е в стила на този на Q4 e-tron, но ще получи редица високотехнологични функции. За новия SUV са предвидени голям брой асистенти на водача, в това число помощ за избягване на сблъсък, адаптивен круиз-контрол и камери, следящи всичко случващото се около автомобили. Предвиждат се няколко режима на движение на въздушното окачане, както и функция за полуавтономно движение, работеща с GPS-навигацията.

Платформа

За разлика от сегашния e-tron, бъдещото Q6 е изградено на премиум-платформата PPE на Volkswagen Group, разработена съвместно с Porsche. Тя ще се използва и за следващото поколение на Porsche Macan, като позволява бързо зареждане със скорост от 270 кВт. Така батерията с капацитет 100 кВт/ч ще може да се зарежда от 5 до 80% само за 25 минути.


Mercedes-Benz EQC


Електрическият SUV ще се предлага във варианти със задно предаване (един електромотор) и със задвижване на четирите колела (два електромотора). Втората модификация ще развива 470 к.с. и 800 Нм, като ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема под 4 секунди. Пробегът с едно зареждане на батериите ще може да достигне 700 км.

Конкурентите

Показаният наскоро Mercedes-Benz EQC е един от основните конкуренти на Q6 E-Tron. Същото се отнася и за Porsche Macan EV, който трябва да се появи на пазара почти едновременно с модела на Audi. Другите съперници на новия SUV от Инголщад са Jaguar I-Pace, Tesla Model X и поляризиращия iX на BMW.

Снимки: Carscoops

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Какво общо има гигамрежа с мощности, които ги няма в мрежата? И какво като е 800V напрежението след като говорим за мощност?
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Всъщност номера е в 800-волтовата архитектура от Порша. Удвояваш напрежението и получавяш 2.5 пъти по-бързо зареждане и по-малко топлинни загуби със същия ток и същите кабели. Харабийска работа
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Кабелджията ( преди 3 месеца )
    И на мене гигабитова мрежарка ми звучеше нереално преди 25 години, а сега я имам в джоба си. Е-троните всички са страхотни.
  • #3
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Еми след толкова натиск от ЕС за екология естествено е да очакваме рециклирани материали, надявам се рециклирани скъпи материали и естествено изкуствена кожа, защото организациите заа защита на животните бързо ще ги налазят. Винаги ми е било смешно че са против кожените якета, кожените салони а те са от телешка кожа, а телешко се яде в цял свят, така и така са заколени телетата за храна, кожата да я хвърляме на бунището ли? Същото е и с агнешката.. абе пълен абсурд.
  • #2
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Audi къртят както винаги. Дори от 3-те немски премиум марки са най- напред в електрификацията. Колите им са красиви, атрактивни и желани. Продажбите им са факт!
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Рециклирани материали и изкуствена кожа? Сигурно и парите му ще са едни рециклирани 300 бона. И това до 80% "само" за 25 минути на 300 kW звучи доста несериозно в реалността.