Още при първата си поява в началото на 70-те години Mercedes-Benz S-Class се утвърди като един от най-скъпите автомобили на пазара. Така е и с новото поколение, което включва струващата още повече пари луксозна модификация Maybach S-Class.
От този месец на пазара в САЩ ще се предлагат новата S-Class, както и версията на Maybach, като предстои цените им да бъдат обявени. Продава се и Mercedes-AMG S 63 от предишното поколение, който развива 603 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Той ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3,4 секунди, като тези показатели са еднакви за версиите S 63 Coupe и S 63 Cabriolet.
Най-евтиният от всички варианти е купето, което в Щатите се предлага за 173 100 долара, докато автомобилът със свалящ се покрив струва минимум 185 400 долара. Тези цени обаче са базови, а изданието Carscoops ни показва как се увеличат с добавянето на предлаганите от производителя опции.
Поставянето на фарове с кристални акценти Swarovski струва 1750, като те работят само със системата Night View Assist PLUS - още 2260 долара, както и с допълнителни пакет от асистенти на водача, струващи 2250 долара. Тоест, за да ползва такива фарове, клиентът трябва да е плати и тези две опции.
Интериорът предлага богат избор от опции за кожа и тапицерия, които добавят до 7000 долара в най-скъпия и добре изглеждаш вариант с кожена тапицерия Nappa и лак Black Piano Lacquer. Срещу още 6400 долара се продава аудиосистема Burmester 3D.
Най-скъпото нещо, което се предлага като опция за модела, са керамично-композитни спирачки AMG. Боядисаните в бронзово апарати излизат колкото нова Dacia Logan в Европа - 8950 долара.
Както стана ясно, базовата цена е 185 400 долара, но ако се добавят всички тези опции от конфигуратора на Mercedes, тя достига 230 580 долара. За разликата от 45 280 долара в САЩ може да се купи чисто нов Dodge Challenger R/T Scat Pack Widebody в най-ниското нива на оборудване. По-любопитното обаче е, че дилърите на Mercedes не разполагат с базова S 63 и досега не са продали нито един такъв автомобил.
Снимки: Carscoops